کد خبر: 68232
A

بعیدی نژاد خبر داد : یادداشت ایران به سازمان بین المللی دریانوردی درباره کشتی انگلیسی

سفیر ایران در لندن عنوان کرد: ‏امروز طی یادداشتی اطلاعات جزیی از تخلفات کشتی انگلیسی «استنا ایمپرو» در تنگه هرمز به سازمان بین المللی دریانوردی ارائه شد.

بعیدی نژاد خبر داد : یادداشت ایران به سازمان بین المللی دریانوردی درباره کشتی انگلیسی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سفیر ایران در لندن عنوان کرد: ‌امروز طی یادداشتی اطلاعات جزیی از تخلفات کشتی انگلیسی «استنا ایمپرو» در تنگه هرمز به سازمان بین المللی دریانوردی ارائه شد.

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در توئیتی نوشت: ‌«امروز طی یادداشتی اطلاعات جزیی از تخلفات کشتی انگلیسی استنا ایمپرو Stena Impero در تنگه هرمز به سازمان بین المللی دریانوردی ارائه شد. این کشتی بعد از برخورد با یک لنج در منطقه، با ورود به تنگه هرمز از مسیر خروجی و خاموش کردن سیستم ارتباطی، مقررات دریانوردی در منطقه را به مخاطره انداخت.»

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه ۲۸ تیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، نفتکش انگلیسی با نام استنا ایمپرو هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر