کد خبر: 68458
A
تلاش فتاح برای ریاست جمهوری این بار از روی سکوی بنیاد با استخدام لباس شخصی؛

اکران فیلم لباس شخصی ها در دانشکده خبر !

به راستی رئیس جدید بنیاد مستضعفان با کدام گزاره سال 98 را با 84 اشتباه گرفته و فکر می کند در قامت یک پوپولیست جدید می تواند برای خودش رای جمع کند. بنیاد مستضعفان بر اساس کدام قانون توانسته برای خودش نیروی به اصطلاح امنیتی و چماقدار در اختیار داشته باشد تا هر وقت دلش خواست ساختمانی را خالی و افرادی را به جایی بفرستد که عرب نیانداخت!

اکران فیلم لباس شخصی ها در دانشکده خبر !

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ "دود اون موتوری ها امثال من رو خفه میکنه " این دیالوگِ  یکی از معروف ترین فیلم های سینمایی تاریخ ابران پس از انقلاب است. اثری ماندگار از ابراهیم حاتمی کیا که در هنوز هم پس از گذشته سال ها از اکران آن می توان به عنوان یک زنگ خطر برای آیندهِ این مرز و بوم به آن استناد کرد. 

روز گذشته پرویز فتاح در حالی با فرستادن چند موتوری به سمت میدان ولیعصر و پلمب دانشکده خبر از اجرای عدالت سخن به میان آورد که گویی سال 84 است و ماهم در همان میدان ولیعصر گوش به سخنان محمود احمدی نژاد سپرده ایم؛ فتاح روز گذشته در توئیترش نوشت عمداً از دانشکدهِ خبر شروع کردم تا خبرَش به گوش همه برسد، ارادتمند اهالی رسانه و دانشجویان این دانشکده هم هستم.  

آن هم درست زمانیکه ماموران لباس شخصی و موتور سوار او در حالضرب و شتم قرار  دادن دانشجویان و پایین آوردن شیشه های این دانشکده بودند. 

در حالی که فتاح به شیوه محمود احمدی نژاد از ارادتش به دانشجویان و اهالی رسانه سخن می گفت ماموران او به همان دانشجویان و اهالی رسانه می گفتند" می فرستیمتان آنجا که عرب نیانداخت! " 

به راستی رئیس جدید بنیاد مستضعفان با کدام گزاره سال 98 را با 84 اشتباه گرفته و فکر می کند در قامت یک پوپولیست جدید می تواند برای خودش رای جمع کند. 

 بنیاد مستضعفان بر اساس کدام قانون توانسته برای خودش نیروی به اصطلاح امنیتی و چماقدار در اختیار داشته باشد تا هر وقت دلش خواست ساختمانی را خالی و افرادی را به جایی بفرستد که عرب نیانداخت! 

این بنیاد که پس از شرکت ملی نفت ایران دومین موسسه اقتصادی بزرگ کشور است و برای نمونه بانک سینا، بنیاد علوی، شرکت نفت بهران و.... را در اختیار دارد چرا برای شروع دانشکده ای را انتخاب کرد که بسیاری از جوانان به امید آینده ای مطلوب در آن شروع به تحصیل کردند. 

پرویز فتاح بر اساس کدام قانون؛ نیروی لباس شخصی استخدام کرده و از آنها می خواهد ملکی را با کتک کاری و فحاشی تعطیل کنند. اگر بنیاد مستضعفان حکم تخلیه این ملک را داشته باید از طریق مقامات قضایی و با اخطار قبلی اقدام کند. اینکه مجموعه تحت امر حامی مستضعفان بدون پلیس، ارائه حکم قضایی و با تهدید ارعاب بخواهد  ملک مورد نظر را تخلیه و یا اجاره بهای آن را اخذ کند قطعاً اقدامی خلاف قانون و دخالت در امر دستگاه قضا و قانون شکنی محسوب می شود. 

اگر این قانون شکنی رسم و باب شود، تمامی ادارات دولتی، نهادها و حتی صاحبان املاک  هم "شر خر " استخدام می کنند و بدین ترتیباجاره بهای خود را از حقلوم مستاجران می گیرند. 

آیا بهتر نیست آقای فتاح به جای فرستادن این افراد برای ضرب و شتم دانشجویان آنها را به چهاراه استانبول فرستاده تا ساختمان پلاسکو را بسازند یا شرکت های ورشکسته بنیاد را احیاء کرده و کار قضایی را به قوه قضاییه و نیروی انتظامی بسپارند !

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر