کد خبر: 68724
A
واعظ آشتیانی:

بعید است که اصولگرایان وارد بحث انتخاباتی با احمدی‎نژاد شده باشند اما..

یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید: تحلیل من این است که زاویه دید اکثر اصولگرایان با آقای احمدی‎نژاد، کاملا متفاوت است. بخشی هم هستند که با ایشان عنادی ندارند اما کار سیاسی با او نمی‎کنند.

بعید است که اصولگرایان وارد بحث انتخاباتی با احمدی‎نژاد شده باشند اما..

به گزارش دیده بان ایران؛ امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره بازگشت جناح اصول‌گرایی به سمت محمود احمدی‎نژاد، رئیس جمهوری پیشین می‎گوید: بعید می‎دانم که غالب اصولگراها به سمت آقای احمدی نژاد بروند. ضمن اینکه من بارها تأکید کرده‎ام که خانواده اصولگرایی، متنوع است.

واعظ آشتیانی می‎گوید: بعید است که اصولگرایان وارد بحث انتخاباتی با احمدی‎نژاد شده باشند، اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد و احتمالا برخی در پشت پرده، مذاکراتی را برای انتخابات شروع کرده‎باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تأیید و تکذیب ملاقات احمدی‎نژاد و قالیباف، توضیح می‎دهد: این ملاقات از یک سو، تکذیب و از یک سو تأیید می‎شود و آن طور که نزدیکان آقای قالیباف گفته‎اند، ایشان برای عیادت آقای احمدی‎نژاد رفته بودند. در کل به نظر من، موضع گروهی که آقای قالیباف تشکیل داده‎اند، با مواضع آقای احمدی‎نژاد مغایرت دارد.

او همچنین اضافه می‎کند: اصولگرایان نسبت به تفکر آقای احمدی‎نژاد، موضع دارند اما این موضوع دلالت بر این نیست که با ایشان قهر باشند. ایشان در مجمع حضور دارند و اگر افطاری باشد، شرکت می‎کنند. اما حضور ایشان دلیل بر این نیست که آقای احمدی‎نژاد سهم و یا نقشی در مناسبات سیاسی داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: تحلیل من این است که زاویه دید اکثر اصولگرایان با آقای احمدی‎نژاد، کاملا متفاوت است. بخشی هم هستند که با ایشان عنادی ندارند اما کار سیاسی با او نمی‎کنند.

این‎ها درحالی است که دو روز قبل وحید یامین‎پور، مجری اصولگرای صداوسیما در صفحه توییتر خود از دیدار احمدی‎نژاد و قالیباف خبر داده بود.

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد که نخواست نامش فاش شود، درباره دیدار احمدی‎نژاد و محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرناپلاس گفته بود: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمی‎دانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر