کد خبر: 6873
A
در نطق رئیس مجلس مطرح شد:

اعلام آمادگی مجلس برای استفاده از سرمایه بسیج

رئیس مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای استفاده از سرمایه بسیجیان به عنوان سرمایه ملی کشور خبر داد.

اعلام آمادگی مجلس برای استفاده از سرمایه بسیج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این ابتکار امام (ره) بود که جهادگری را در میان ملت ساماندهی نمود و عامل توفیق ملت در دفاع مقدس بود. امروز نیز در میادین مختلف حمایت از محرومین و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند و باید بسترهای لازم جهت استفاده از این سرمایه ملی در شرایط فعلی فراهم شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت و همکاری همه جانبه در این زمینه را خواهد داشت.

رئیس مجلس با اشاره به سالروز رحلت پیامبر (ص) و هم‌چنین ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) یادآور شد: به تحقیق در عالم خلقت موجودی به کمال وجودی آن حضرت از ازل تا ابد نخواهد بود و به همین جهت حکما، رسول الله(ص) را عقل کل عالم دانستند و همه فیوضات الهی از بستر وجود کامل ایشان به سایر مخلوقات می‌رسد و عالم دم به دم از وجود ایشان بهره مندند چه بدانند و چه آگاه نباشند.

رئیس قوه مقننه در ادامه تصریح کرد: متاسفانه جریان سطحی‌نگر وهابیت تاملات علمی عالمان اسلامی را نادیده گرفته و به جای فهم حقایق اصیل مکتب نبوی با قشری‌گری گاه به تفکر جسمانیت در ساحت الهی هم نزدیک شدند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند معرفی جوهره تفکر اسلامی در مدرسه نبوی هستیم.

لاریجانی با اشاره به سخنانی از پیامبر (ص) و امام رضا (ع) یادآور شد: باید پذیرفت دنیای مسلمانی امروز فاصله زیادی با تصویر مطلوب انسان مسلمان مدرسه نبوی و رضوی دارد و من ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) به ملت ایران یافتن صراط مستقیم را در این سلوک الهی از خداوند متعال آرزومندم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر