کد خبر: 68746
A

کوچ دسته جمعی تحریریه وطن امروز به خبرگزاری قدس

شنیده‌ها حاکی است سردبیر و تحریریه روزنامه وطن امروز که به صورت موقت و آنچه خود مشکلات مالی عنوان کردند، خودخواسته تعطیل شد به خبرگزاری قدس کوچ کرده‌اند. خبرگزاری قدس با مدیریت ایرج سبقتی از مدیران ارشد صداوسیما اداره می‌شود که بودجه‌اش از آستان قدس تامین می‌شود. روزنامه وطن امروز با صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش، آبان 87 راه اندازی شد و در تنها در دو سال اول فعالیت حدود 2میلیون دلار معادل 2 میلیارد تومان در آن سال‌ها، یارانه از وزارت ارشاد احمدی نژاد دریافت کرد! درگیری های مدیران نشریه با اوقاف تهران بر سر حضور چند ساله در یک ملک وقفی در نهایت تعطیلی موقت روزنامه وطن امروز را رقم زد.

کوچ دسته جمعی تحریریه وطن امروز به خبرگزاری قدس
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شنیده‌ها حاکی است سردبیر و تحریریه روزنامه وطن امروز که به صورت موقت و آنچه خود مشکلات مالی عنوان کردند، خودخواسته تعطیل شد به خبرگزاری قدس کوچ کرده‌اند. خبرگزاری قدس با مدیریت ایرج سبقتی از مدیران ارشد صداوسیما اداره می‌شود که بودجه‌اش از آستان قدس تامین می‌شود.
 
روزنامه وطن امروز با صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش، آبان 87 راه اندازی شد و در  تنها در دو سال اول فعالیت حدود 2میلیون دلار معادل 2 میلیارد تومان در آن سال‌ها، یارانه از وزارت ارشاد احمدی نژاد دریافت کرد! درگیری های مدیران نشریه با اوقاف تهران بر سر حضور چند ساله در یک ملک وقفی در نهایت تعطیلی روزنامه وطن امروز را رقم زد.
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر