کد خبر: 68783
A

وزیر اطلاعات: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست/ بسیاری از مأموریت‌ها را نمی‌توانیم بیان کنیم

وزیر اطلاعات گفت: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

وزیر اطلاعات:  اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست/ بسیاری از مأموریت‌ها را نمی‌توانیم بیان کنیم

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان اصفهان اقدامات تامین امنیت را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال‌کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می‌شود. این وزراتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت‌آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب‌آور است.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می‌شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود، بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تاکنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علوی گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و اینگونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی‌کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش‌برنده کارهاست.

وی آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران‌ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع‌رسانی به مسئولان را مهمترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نمونه‌هایی از اقدامات و موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت‌های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست، اما به‌صورت حرفه‌ای متقن و مستند انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام علوی اقدامات دانش‌پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش‌آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

وی بر شناسایی عوامل نفوذی تاکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه‌ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره‌بین دارند./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر