کد خبر: 69059
A

بازداشت "حسن رعیت" تایید شد/ آخرین وضعیت پرونده برادر رییس جمهور

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده برادر رییس جمهور و برادر معاون اول رییس جمهور گفت: (در) یکی از پرونده‌ها دادگاه بدوی رای را صادر کرده و الان در دادگاه تجدیدنظر بعد از تجدیدنظرخواهی است و منتظریم دادگاه تجدیدنظر رای نهایی را صادر کند.

بازداشت "حسن رعیت" تایید شد/ آخرین وضعیت پرونده برادر رییس جمهور

به گزارش دیده بان ایران، اسماعیلی در نشست خبری امروز و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فردی به نام حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت کیست و با توجه به انتشار خبری مبنی بر بازداشت او، در صورت صحت خبر، علت بازداشت او چیست؟ گفت: قبل از اثبات مجرمیت اسم نیاورید. با رعایت معذوریت اصل بازداشت را  تایید می‌کنم  و درباره عناوین اتهامی به لحاظ اینکه پرونده در مرحله اولیه است باید در رسیدگی‌های بعدی اعلام شود.

آخرین وضعیت پرونده برادر رییس جمهور و برادر معاون اول رییس جمهور

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده برادر رییس جمهور و برادر معاون اول رییس جمهور گفت: (در) یکی از پرونده‌ها دادگاه بدوی رای را صادر کرده و الان در دادگاه تجدیدنظر بعد از تجدیدنظرخواهی است و منتظریم دادگاه تجدیدنظر رای نهایی را صادر کند.

وی افزود: پرونده دیگر  هنوز در دادسراست و  در دادسرا بر اینکه در  روند رسیدگی تسریع شود تاکید شده است زیرا  رسیدگی کند انجام شده بود و ان‌شاءالله به زودی دادسرا تصمیم نهایی را می‌گیرد و اگر منجر به جلب دادرسی و کیفرخواست شد به دادگاه می‌رود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر