کد خبر: 69370
A

نماینده مجلس ششم خطاب به سروش: نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم حداقل جرئت بیان مسائل را داشتند

نماینده مجلس ششم در پاسخ به مصاحبه روز گذشته ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: مجلس ششم از نظر مسائل مالی و اخلاقی بهترین مجلس ایران بود.

نماینده مجلس ششم خطاب به سروش: نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم حداقل جرئت بیان مسائل را داشتند

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال جلالی زاده نماینده مجلس ششم  با اشاره به مقایسه مجلس ششم و دهم از سوی برخی نمایندگان عضو فراکسیون امید و همچنین گفت و گوی ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس دهم با روزنامه همشهری گفت: فضایی که آن زمان حاکم بود همدلی و همفکری مجلس و دولت در خصوص مسائل اجرایی، سیاسی و اقتصادی کشور بود و مجلس ششم هیچ مانع تراشی در سر راه توسعه سیاسی و اقتصادی کشور نمی کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس ششم هم از نظر مسائل مالی و اخلاقی به هر صورت به طور نسبی بهترین مجلس ایران بود و از طرف دیگر مجلس ششم خیلی از کار ها را می خواست انجام دهد اما شورای نگهبان به دلایل مختلف با تصمیمات گرفته شده مخالفت می کرد که نباید این موضوع را ناتوانی مجلس ششم دانست یا حتی به پای مجلس ششم نوشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم حداقل جرئت بیان مسائل را داشتند و خیلی از مسائل کشور را توانستند مطرح کنند حالا اگر به نتیجه مورد نظر نرسیده، نمی توان مجلس ششم را مواخذه کرد.

جلالی زاده با بیان اینکه مجلس ششم کار های زیادی را انجام داد و می توانیم کارنامه مجلس ششم و مجلس فعلی را بررسی کنیم، گفت: رد صلاحیت های مجلس ششم نشان می دهد که این مجلس مجلس موفقی بوده و در بیان مسائل و مشکلات جرئت کافی را داشت.

وی با بیان اینکه نمی توان به عملکرد فراکسیون امید نمرده عالی داد اما نمره قبولی می گیرید گفت: نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم هم علاقمند بودند کار هایی انجام دهند اما فشار ها و موانع و عدم همکاری هایی که صورت می گیرد شاید بیشتر باشد./ مدآرا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر