کد خبر: 69685
A

موسوی لارگانی: طرح استیضاح وزیر صنعت تقدم هیئت رئیسه مجلس شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: طرح استیضاح رحمانی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

موسوی لارگانی: طرح استیضاح وزیر صنعت تقدم هیئت رئیسه مجلس شد

به گزارش دیده بان ایران، سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیئت رئیسه مجلس خبرداد و گفت: این طرح فعلا ۱۳ امضا دارد و نمایندگان قسم یاد کردند که امضای خود را پس نگیرند و تا پایان بمانند.

وی ضعف شدید در مدیریت بازار و زنجیره تامین، توزیع، قیمت گذاری و نظارت، عدم تامین به هنگام و توزیع متوازن، عدم قیمت‌گذاری دقیق کالاهای متاثر از ارزش مواد اولیه تحمیلی، عدم نظارت بر عملکرد فعالان واحدهای صنعتی، عدم تحقق اهلیت و شایسته سالاری در انتصابات وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، فقدان برنامه ریزی جامعه و کافی و شفاف برای استفاده بهینه از منابع محدود ارزی و ریالی موجود، عدم شفافیت و صداقت لازم در مواجه با موضوعات مختلف، تخلفات مهم صورت گرفته در انجام تعهدات مربوط به ارز یارانه‌ای برای واردات کالاهای اساسی، تعلل  و فقدان برنامه و استراتژی لازم برای مواجه با تحریم‌ها که باعث اختلال در بازارهایی مانند خودرو و لوازم خانگی شد را از محورهای این استیضاح اعلام کرد. / الف

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر