کد خبر: 6976
A

با حکم وزیر کشور «بی بی عصمت سرافرازی» به عنوان معاون استاندار خراسان جنوبی تعیین شد

وزیر کشور طی حکمی «بی بی عصمت سرفرازی» را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی منصوب کرد.

با حکم وزیر کشور «بی بی عصمت سرافرازی» به عنوان معاون استاندار خراسان جنوبی تعیین شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم رحمانی فضلی خطاب به بی بی عصمت سرفرازی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و با توجه به تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
در حکم رحمانی فضلی آورده شده است: توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر