کد خبر: 69839
A

پاسخ واعظی به احتمالات درباره دیدار ملاقات روحانی و ترامپ/ ملاقات برای ملاقات مشکلی را حل نمی کند

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: درباره آنچه آمریکا درباره ملاقات مطرح می‌کند باید بگویم که ملاقات برای ملاقات مشکلی را حل نمی‌کنند ملاقات باید برای هدفی باشد و ما معتقدیم تا اطمینان نکنیم هدف ما محقق می‌شود صحبت از ملاقات صحیح نیست.

پاسخ واعظی به احتمالات درباره دیدار ملاقات روحانی و ترامپ/ ملاقات برای ملاقات مشکلی را حل نمی کند

به گزارش دیده بان ایران، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئس‌جمهور در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر مقام‌های آمریکایی درباره ملاقات ترامپ با روحانی گفت:  همواره هم رئیس‌جمهور و هم کل دولت و وزیر خارجه دنبال این هستند از همه ابزارها در هر شرایطی برای برداشتن تحریم‌ها استفاده کنند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* برای رفاه مردم روابط خارجی باید بتواند تامین‌کننده نیازهای کشور باشد. برای همین آنچه با فرانسه در چند هفته گذشته پیش گرفتیم این است که بتوانیم حقوق ایران در برجام را محقق کنیم و در رابطه با تحریم‌های آمریکا یکی از هدف‌گذاری‌هایی که انجام شده این است که در سفرهای اروپایی و آسیایی ظریف  می‌خواهد برای این اهداف گام اساسی بردارد.

* در همین رابطه یا باید آمریکایی‌ها به میز ۵ + ۱ برگردند و به توافق پایند باشند و ایران بتواند از همه مزایایی که در برجام است، استفاده کند و یا اگر دنبال روش دیگری هستند اول باید اشتباه خود درباره تحریم‌ها علیه ملت ایران را اصلاح کند و بعد وارد بحث خود شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر