کد خبر: 69843
A

انتقاد وزیر کشور از خودش چه بود؟!/ زلزله زدگان کرمانشاه هنوز در کانکس زندگی می کنند؟

وزیر کشور گفت: تلاش دولت این است که سیاست های دولت برای رفع موانع تولید، ایجاد تسهیلات و رسیدگی به مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی در استان‌ها در اسرع وقت اجرایی شود.

انتقاد وزیر کشور از خودش چه بود؟!/  زلزله زدگان کرمانشاه هنوز در کانکس زندگی می کنند؟

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در کارگروه های استان ها عنایت بر این است که سیاست‌های دولت، مصوبات دولت و کارگروه های رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات  و رسیدگی به مشکلات و معضلات واحدهایی تولیدی در اسرع وقت صورت گیرد.

وی افزود: نشست‌هایی با بخش خصوصی تحت عنوان جلسات مستمر با اتاق های بازرگانی داریم، این مسائل پیگیری می‌شود؛ استانداری‌ها در خصوص مشکلات و موضوعات اصلی تولید در استان ها، به صورت واحد هماهنگ کننده عمل می‌کنند؛ در وزارت کشور هم ما تحت عنوان هماهنگی امور اقتصادی این موضوع را پیگیری می‌کنیم که امیدواریم نقش خوبی داشته باشیم.

وزیر کشور در پاسخ به خبرنگاری که از او خواست از خود انتقاد کند، گفت: به خبرنگاران کم پاسخ می دهم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره هماهنگی ها و اقدامات انجام شده در تدارکات ایام محرم، گفت: انتظامات، ایجاد تسهیلات برای برگزاری مراسم در اماکن، سطح خیابان ها و امنیت به صورت عام و مراسم ایام ماه محرم بر عهده وزارت کشور است، شورای امنیت تاکنون در دو جلسه این موضوع را بررسی کرده است و شورای تامین در استان ها نیز جلساتی را در این زمینه برگزار کرده است؛ به امیدخدا هیچ مشکل امنیتی را در این ایام پیش بینی نمی کنیم؛ تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه زلزله زدگان کرمانشاه هنوز در کانکس زندگی می کنند، گفت: اینطور نیست./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر