کد خبر: 70047
A

باشگاه پرونده سازان جوان یا خبرنگاران جوان؟/ تندروها پس از محمدعلی نجفی، حذف حناچی را در دستور کار خود قرار دادند

این خبرگزاری که مانند رسانه ملی از بودجه عمومی و بیت المال هزینه آن تامین می شود در گزارشی نوشت: ماجرا از این قرار بود که پیروز حناچی در این مراسم آیه‌ای از قرآن را تلاوت کرد که در آن واژه‌های «مجاهدین» و «خلق» وجود دارد اما نکته جالب‌تر ماجرا وجود این آیه در نشان گروهک تروریستی مجاهدین خلق است که بارها از سوی سرکردگان این گروهک مورد تاکید قرار گرفته است.

باشگاه پرونده سازان جوان یا خبرنگاران جوان؟/ تندروها پس از محمدعلی نجفی، حذف حناچی را در دستور کار خود قرار دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ تنها یک روز پس از برگزاری مراسم اهتزاز پرچم ۱۰۰۰ متری «یا حسین(ع)» با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از خادمین هیئت‌های حسینی در باغ هنر مجموعه اراضی عباس آباد باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما در گزارشی با استناد به چند اکانت فیک توییتری حواشی عجیبی را متوجه شهردار تهران کرد.

این خبرگزاری که مانند رسانه ملی از بودجه عمومی و بیت المال هزینه آن تامین می شود در گزارشی نوشت:  ماجرا از این قرار بود که پیروز حناچی در این مراسم آیه‌ای از قرآن را تلاوت کرد که در آن واژه‌های «مجاهدین» و «خلق» وجود دارد اما نکته جالب‌تر ماجرا وجود این آیه در نشان گروهک تروریستی مجاهدین خلق  است که بارها از سوی سرکردگان این گروهک مورد تاکید قرار گرفته است.

در پی انتشار این خبر از سوی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان برخی کاربران در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر با هشتگ #باشگاه_پرونده_سازان_جوان نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

یک کاربر در توییتر با اشاره به همین گزارش نوشت: بعد از ماجرای حذف محمدعلی نجفی حالا بنا دارند با ربط دادن چند جمله از قرآن حناچی را هم برکنار روانه زندان اوین کنند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: چگونه است که برای بازداشت ناخودی ها یک جمله از هزار جمله برای شما سند محسوب می شود اما وقتی می گوییم مداحان همراه حسن رعیت را بازداشت کنید می گویید عکس سند نیست.

گفتنی است ماجرای تایید صلاحیت پیروز حناچی به دلیل حواشی پیرامون خانواده او خصوصا برادرش، از همان ابتدا با مخالفت اصولگرایان تند رو مواجه شده بود و حالا پس از شکست آنها در راه نرسیدن حناچی به خیابان بهشت تلاش می کنند تا با ایجاد چنین حواشی او را از بهشت به جهنم بدرقه نمایند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر