کد خبر: 70058
A

طعنه روزنامه نزدیک به سپاه به صادق زیباکلام: آن شیرپاک خورده ،خود شمایید

روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب نوشت:صادق زیباکلام در یک توئیت نوشته که «نمی‌دانم کدام شیرپاک خورده‌ای این تصور را در ذهن جناب روحانی القا کرده که ترامپ شدیداً آرزومند گرفتن عکس با رئیس جمهور ایران است تا با آن پز داده و افتخار نماید. ایشان برای چندمین بار باز تکرار کردند که حاضر نیستند این آرزوی ترامپ را برآورده سازند و در کنار ایشان عکس بگیرند.» صرف‌نظر از درستی و نادرستی توئیت زیباکلام، باید یادآور شویم از این مدل نظرات به رئیس جمهور کم داده نشده و از قضا این میان در ارائه نظراتی اینگونه جالب، نقش صادق زیباکلام کمرنگ هم نبوده است.

طعنه روزنامه نزدیک به سپاه به صادق زیباکلام: آن شیرپاک خورده ،خود شمایید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام در یک توئیت نوشته که «نمی‌دانم کدام شیرپاک خورده‌ای این تصور را در ذهن جناب روحانی القا کرده که ترامپ شدیداً آرزومند گرفتن عکس با رئیس جمهور ایران است تا با آن پز داده و افتخار نماید. ایشان برای چندمین بار باز تکرار کردند که حاضر نیستند این آرزوی ترامپ را برآورده سازند و در کنار ایشان عکس بگیرند.»

صرف‌نظر از درستی و نادرستی توئیت زیباکلام، باید یادآور شویم از این مدل نظرات به رئیس جمهور کم داده نشده و از قضا این میان در ارائه نظراتی اینگونه جالب، نقش صادق زیباکلام کمرنگ هم نبوده است.

یادآور شویم زمانی که زیباکلام از پایبندی ترامپ و اروپاییان به برجام می‌گفت: «ترامپ بیشترین انعطاف را نسبت به برجام نشان خواهد داد. او نه تنها برجام را آتش نخواهد زد بلکه پرونده برجام را در جایی امن در کاخ سفید قرار خواهد داد. نباید فراموش کنیم که آقای ترامپ یک بیزینس من و تاجر است و مصالح اقتصادی را فدای شعارهای تندی که در دوران انتخابات داده نمی‌کند. آقای ترامپ می‌داند که اروپا با هرگونه خدشه یا نفی برجام مخالفت خواهد کرد. ترامپ می‌داند که متحدان غربی او قرص و محکم پای برجام ایستاده‌اند و او نیز پای برجام خواهد ایستاد، ضمن اینکه ممکن است در زبان برخی شعارهایی بدهد، اما یقین بدانید وی به برجام وفادار خواهد ماند.»
بلی، یک شیرپاک خورده‌ای مثل شما که این طور یقینی از پایبندی امریکا و اروپا به برجام می‌گفتید، پیدا خواهد شد که در مورد آرزوی عکس انداختن ترامپ با روحانی هم قصه بگوید!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر