کد خبر: 7009
A

فرمانده کل سپاه: چهره ضدانقلاب تغییر کرده است/ خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند که بسیج جناحی نیست

فرمانده کل سپاه با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این‌که بسیج نقطه مقابل جریان ضدانقلاب است،‌ گفت: شناخت ضدانقلاب امروز بسیار سخت شده و با ضدانقلاب‌های مسلح اول انقلاب تفاوت دارند.

فرمانده کل سپاه: چهره ضدانقلاب تغییر کرده است/ خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند که بسیج جناحی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرلشگر محمدعلی جعفری  سپاه صبح روز پنج‌شنبه در جشنواره مالک اشتر بسیج با بیان این‌که «بسیج شجره طیبه‌ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است»، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هرچه می‌گذرد و به عمر 40 ساله خود نزدیک می‌شود عزت و عظمت آن بیشتر بر همه آشکار می‌شود و بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین‌کننده و محوری در این توفیق و راه الهی داشته و دارند.

وی افزود: بسیج بخش عظیمی از مردم مومن انقلاب هستند که دل در گرو یاری دین خدا دارند.

وی با اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات انقلاب سخنانی را مطرح کردند که یکی از  آن‌ها نفوذ است. ایشان در این زمینه هشدار دادند و همچنین راهکاری ارائه کردند و از همه ما خواستند که نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با تهدیدات ایفا کنیم.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که «حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو و پیشرفت و آثار این پیشرفت قابل مشاهده است»، خاطرنشان کرد: دیدن این پیشرفت‌ها چشم بصیرت و دلی عاشق می‌خواهد. این پیشرفت‌ها ابعاد معنوی دارد و کمتر به چشم کسانی که دارای نگاه مادی هستند نمایان می‌شود.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر