کد خبر: 70107
A

وظیفه وزارت ارتباطات احراز هویت کاربران در فضای مجازی است/ نمایندگان از پاسخ آذری جهرمی قانع شدند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شورای عالی فضای مجازی وظیفه احراز هویت کاربران در فضای مجازی را بر عهده وزارت ارتباطات گذاشته است و چرا این وزارتخانه در این زمینه به وظایف خود عمل نمی‌کند.

وظیفه وزارت ارتباطات احراز هویت کاربران در فضای مجازی است/ نمایندگان از پاسخ آذری جهرمی قانع شدند

به گزارش دیده بان ایران؛  نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 11 شهریور) در سؤال ملی خود از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم انجام وظایف قانونی این وزارتخانه در احراز هویت افراد در اینترنت گفت: وقتی 17 میلیون سیم‌کارت جعلی توسط وزارت ارتباطات شناسایی و به آنها سرویس‌دهی نمی‌شود نشانه مسئولیت‌پذیری این وزارتخانه است.

وی افزود: یکی از تکالیف وزارت ارتباطات احراز هویت کاربران در فضای مجازی است. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  تصریح کرد: شورای عالی فضای مجازی وظایفی را برعهده وزارت ارتباطات قرار داده است که یکی از آن وظایف احراز هویت کاربران در فضای مجازی است.

پژمانفر گفت: هم‌اکنون 2 میلیون سیم‌کارت جعلی در جامعه زمینه‌های بروز فساد و ایراد اتهام و تهمت را به افراد مختلف ایجاد کرده که باید وزارت ارتباطات در این باره به وظایف خود عمل کند.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 11 شهریور) از پاسخ‌های محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سؤال حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مشهد مبنی بر عدم احراز هویت کاربران در فضای مجازی قانع شدند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر