کد خبر: 70117
A

نماینده مجلس: مونسان رای بالایی از مجلس می‌گیرد/ به منظور حمایت از دولت به گزینه‌های پیشنهادی 2 وزارتخانه رای می‌دهیم

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که مونسان تجربه کافی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارد، رای اعتماد بالایی از مجلس می‌گیرد، ولی به دلیل بی‌تجربگی گزینه وزارت آموزش‌وپرورش، رای حاجی‌میرزایی شکننده است. در نهایت به دلیل اینکه در آستانه سال تحصیلی این وزارتخانه مهم بیش از این توسط سرپرست اداره نشود، برای حمایت از دولت به او هم رای می‌دهیم.

نماینده مجلس: مونسان رای بالایی از مجلس می‌گیرد/ به منظور حمایت از دولت به گزینه‌های پیشنهادی 2 وزارتخانه رای می‌دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ شهاب نادری، نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت وزرای پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش و گردشگری توضیح داد: اکثریت نمایندگان قصد دارند دکتر مونسان را، به دلیل تجربه کافی در حوزه گردشگری و اینکه اولین وزیر پیشنهادی وزارت گردشگری است، با رای بالایی به این وزارتخانه تازه‌تاسیس بفرستند.

 

نایب‌رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود و برآوردی که از فضای عمومی مجلس وجود دارد، علی‌اصغر مونسان وضعیت خوبی دارد و می‌تواند اعتماد مجلس را با رای بالایی جلب کند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش گفت: به نظرم وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش گزینه مناسبی برای این وزارتخانه نیست و توانایی لازم را ندارد، اما از سر ناچاری و اینکه دولت گزینه مناسبی برای این وزارتخانه ندارد و در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، نمی‌توانیم بیش از این وزارت آموزش‌وپرورش را با سرپرست اداره کنیم.

 

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجبوریم برای حمایت از دولت به گزینه پیشنهادی آموزش‌وپرورش هم رای بدهیم. البته حاجی‌میرزایی رای کمتری نسبت به مونسان خواهد داشت، اما در نهایت هر 2 گزینه پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد می‌گیرند./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر