کد خبر: 70152
A
مونسان در صحن علنی مجلس:

حرکت جهادی را سرلوحه کار قرار می‌دهم

گزینه دولت برای تصدی وزارت‌خانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر تقدیر بر این باشد که این کمترین سرباز آرمان های نظام با دست منتخبان مردم به عنوان وزیر دولت دوازدهم شوم، بنا بر فرمایش رهبر انقلاب در دیدار با هیأت دولت در عید غدیر حرکت جهادی و نیت الهی سرلوحه کار خود قرار داده و در تعامل با وکلای مردم در ارتقای اقتصاد و فرهنگ در کشور با توجه به پتانسیل های موجود داشته باشم.

حرکت جهادی را سرلوحه کار قرار می‌دهم

به گزارش دیده بان ایران، علی اصغر مونسان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی در صحن علنی مجلس گفت: از تدبیر مجلس برای ارتقا سازمان به وزارتخانه با توجه به مسئولیت وزارتخانه و تنوع مسئولیت تشکر می‌کنم. همچنین تشکر بعدی از نمایندگان مخالف دارم که با نقطه نظرات شان ما را راهنمایی کردند که با تغییر ساختار و ارتقای ساختار بتوانیم این دغدغه ها را پاسخ دهیم.

وی افزود: امروز که با پیشنهاد رئیس‌جمهور و طی مراحل قانونی در پیشگاه نمایندگان حضور دارم اعتقاد دارم که تعامل دولت و مجلس کارگشا است و اگر تقدیر بر این باشد که این کمترین سرباز آرمان های نظام با دست منتخبان مردم به عنوان وزیر دولت دوازدهم شوم، بنا بر فرمایش رهبر انقلاب در دیدار با هیأت دولت در عید غدیر حرکت جهادی و نیت الهی سرلوحه کار خود قرار داده و در تعامل با وکلای مردم در ارتقای اقتصاد و فرهنگ در کشور با توجه به پتانسیل های موجود داشته باشم.

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: تلاش می‌کنم درباره نقش بنیادین وزارت میراث فرهنگی در  اقتصاد و فرهنگ مواردی که می تواند نقش مهمی در نشاط اجتماعی و اشتغال برای امروز وآینده فرزندان مان ایفا نماید، اظهاراتی بیان کنم.

وی ادامه داد: باید بدانیم در آینده ای نه چندان دور نرم افزار و اطلاعات صنایع را خواهند بلعید. شرکت های خدمات دهنده که امروز مالک انبوه دارایی فیزیکی باشند در آینده تبدیل به نرم افزار می شود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر