کد خبر: 70233
A

سخنگوی جبهه پایداری: قویا اعلام می‌کنیم که جبهه پایداری قانونی است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما قویا اعلام می‌کنیم که قانونی هستیم. جبهه پایداری تمام ضوابطی که خواسته شده بود را رعایت کرده است و در تهران و عموم شهرستان‌ها مجوز فعالیت دارد.

سخنگوی جبهه پایداری: قویا اعلام می‌کنیم که جبهه پایداری قانونی است
به گزارش دیده بان ایران، ملانوری، مدیر کل سیاسی و دبیر کمیسیون ماده۱۰ قانون احزاب به تازگی گفته است(اینجا) که جبهه پایداری وجاهت قانونی ندارد. او در تشریح این سخن گفته است: «حزب پایداری تقاضای تاسیس داده است قرار شد مجمع خود را برگزار کنند تا مراحل تاسیس را با ضوابط جدید پیگیری کنند. به نظر ما جبهه پایداری وجاهت قانونی ندارد. جبهه ها باید حضور خود را به اطلاع کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب برسانند».

این سخن در مقطع پیش از انتخابات مجلس درحالی اظهار شده است که سخنگوی جبهه پایداری به صراحت می‌گوید که قانونی هستیم. مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری درباره سخنان اخیر دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب به «نامه‌نیوز» چنین گفت: «این سخنان درست نیست و ما قویا اعلام می‌کنیم که قانونی هستیم. جبهه پایداری تمام ضوابطی که خواسته شده بود را رعایت کرده است و فقط در تعدادی از شهرستان‌ها مجوز اخذ نشده است که در آنها هم متأسفانه فرماندارها مشکلاتی ایجاد کردند. جبهه پایداری در تهران و عموم شهرستان‌ها دارای مجوز است و اگر پایداری غیرقانونی است چه ‌طور مجوز فعالیت در اقصی نقاط ایران دارد؟ با همین گزاره می‌توان دریافت که ادعای غیرقانونی بودن جبهه پایداری خلاف واقع است».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر