کد خبر: 7029
A
سرلشگر جعفری در جمع خبرنگاران:

هیچ نیروی ایرانی در موصل نداریم/ مجاهدان عراقی نیازی به ما ندارند

فرمانده کل سپاه گفت: ما در جبهه موصل هیچ نیروی ایرانی نداریم، چراکه نیروهای مردمی عراق بسیار قدرتمندانه عمل می کند و نیازی به نیروهای ایرانی ندارند.

هیچ نیروی ایرانی در موصل نداریم/ مجاهدان عراقی نیازی به ما ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مهر، سردار سرلشکر جعفری در حاشیه مراسم مالک اشتر که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما در جبهه موصل در عراق هیچ نیرویی نداریم، چرا که نیروهای مردمی عراق بسیار قدرتمندانه عمل می کنند و نیازی به نیروهای ایرانی ندارند. امروز جهان اسلام نیازمند حمایت و همکاری تمامی مسلمانان است.

سرلشکر جعفری در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش جوانان ایرانی و اشتیاق بالای آنها برای حضور در سوریه و نبرد با تروریست ها، گفت: جوانان ایرانی بسیار مشتاق اند برای سفر به سوریه و دفاع از حرمین آل الله اما راه بر آنها بسته است، برخی از جوانان ما ممکن است خودشان از طریق های غیر رسمی به سوریه بروند.

فرمانده کل سپاه افزود: همه رزمندگان در سوریه دفاع از حرمین را دفاع از جبهه انقلاب و مقاومت اسلامی می دانند و جوانان ما فعلاً می باید اشتیاق خود را در این مسیر کنترل کنند تا در روز مبادا از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به احتمال نقض برجام از سوی آمریکا و واکنش سپاه نسبت به آن، اظهارکرد: سپاه پاسداران بخشی از دولت جمهوری اسلامی و نظام است و هرچه رهبری، دولت و مجلس بگویند و تصمیم بگیرند، سپاه قاطعانه از آن حمایت می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر