کد خبر: 70384
A

فرمانده بسیج: ۱۰۰۰ گردان سایبری را در کشور ساماندهی کردیم

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که بسیج در برابر تهدیدات سایبری دشمن چه برنامه ای دارد؟ گفت: حضور نیروی انقلابی در فضای مجازی نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است و بسیج توانسته است با سازماندهی جوانان با انگیزه و پرتحرک و دارای تخصص در حوزه فضای مجازی ، تحت عنوان گردان های سایبری، ۱۰۰۰ گردان سایبری ساماندهی کند.

فرمانده بسیج: ۱۰۰۰ گردان سایبری را در کشور ساماندهی کردیم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ غلامرضا سلیمانی در پاسخ به این سوال که بسیج در برابر تهدیدات سایبری دشمن چه برنامه ای دارد؟ گفت: حضور نیروی انقلابی در فضای مجازی نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است و بسیج توانسته است با سازماندهی جوانان با انگیزه و پرتحرک و دارای تخصص در حوزه فضای مجازی ، تحت عنوان گردان های سایبری، ۱۰۰۰ گردان سایبری ساماندهی کند.

سلیمانی در گفت و گو با ایرنا افزود : دشمن از حضور سازمان یافته جوانان انقلابی در فضای مجازی بارها اظهار نگرانی کرده است و همین اظهار نگرانی دشمن از ساماندهی این نیروهای انقلابی ، بیانگر تحرکی است که ایجاد شده است و این حضور توسعه و اعتلا پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص برنامه های محرومیت زدایی بسیج نیز گفت : سازمان بسیج سازندگی در سال گذشته در دهه فجر اجرای ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی ، سازندگی و اشتغالزایی را در دستورکار خود قرار داد که این طرحهای با همکاری سپاه پاسداران ، مردم و دستگاه های اجرایی آغاز شد.

به گفته وی، تاکنون ۲۰ هزار طرح از این میزان در مناطق محروم و کمتر برخوردار به بهره برداری رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کانون توجه همه دستگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله بسیج و سپاه قرار دارد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر