کد خبر: 70406
A

طیبه سیاووشی: رسانه‌های اصلاح‌طلب باید از تخریب اصلاح‌طلبان دست بردارند

طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازم است دست از این تخریب‌ها بردارند. از فراکسیون امید انتقادات بسیاری شده است و این موضوع مشارکت مردم در انتخابات را پایین می‌آورد. همچنین این اقدام به منزله تخریب اصلاح‌طلبانی است که در حال حاضر در مجلس حضور دارند. اما این تخریب‌ها چه دستاوردی دارد؟

طیبه سیاووشی: رسانه‌های اصلاح‌طلب باید از تخریب اصلاح‌طلبان دست بردارند

به گزارش دیده بان ایران؛ طیبه سیاوشی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، به نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات پرشور اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در برگزاری انتخابات پرشور نقش اساسی دارد. به جز مواردی که به دلیل فساد اقتصادی و فساد اخلاقی مطرح می‌شود در سایر مسائل باید با تساهل و تسامح در مورد صلاحیت نمایندگان تصمیم‌گیری کنند.

 

او ادامه داد: نمی‌گوییم مواردی را که به فساد مالی و اخلاقی برمی‌گردد نادیده بگیرند، اما به ویژه در مورد زنان، با توجه به تعداد اندک‌شان در مجلس، صحبت این بود که با اغماض در مورد آنان تصمیم بگیرند. این مورد می‌تواند عامل بزرگی در ایجاد شور انتخاباتی باشد.

 

این نماینده اصلاح‌طلب گفت: هر کسی را می‌بینیم می‌گوید من رای نمی‌دهم. در حالی که این رای ندادن به این دلیل است که یا اتفاقی در صحنه کشور نیفتاده یا کسانی به صحنه می‌آیند که چهره‌های مشخص و از نظر مردم تکراری هستند. اگر با تساهل و تسامح در این زمینه تصمیم گرفته شود، شور انتخاباتی برانگیخته می‌شود که ما نیز توقع آن را داریم.

 

سیاوشی تاکید کرد: مردم برای حضور در انتخابات نیاز به انگیزه دارند. مسائل و مشکلات اقتصادی به نوعی باید حل و فصل شود و در صحنه سیاست خارجی باید اتفاق جدیدی رخ دهد. حاصل همه تلاش‌ها را باید برون داد و باید خروجی داشته باشد و این خروجی می‌تواند قوه محرکه‌ای برای مردم باشد تا با اشتیاق بیشتری پای صندوق‌های رای بیایند.

 

او درباره نقش احزاب و جریانات سیاسی در انتخابات پرشور گفت: بحث بسیاری مهمی که وجود دارد این است که رسانه‌های اصلاح‌طلب باید دست از تخریب بردارند و به جای تخریب، دیدگاه‌های سازنده ارائه دهند. گفتن اینکه لیست و فراکسیون امید هیچ کاری نکرده، دیگر تکراری شده است.

 

این عضو فراکسیون امید در پایان گفت: به میزانی که رسانه‌های اصلاح‌طلب، اصلاح‌طلبان را تخریب می‌کنند هنوز اصولگرایان وارد گود نشده‌اند. بنابراین به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازم است دست از این تخریب‌ها بردارند. از فراکسیون امید انتقادات بسیاری شده است و این موضوع مشارکت مردم در انتخابات را پایین می‌آورد. همچنین این اقدام به منزله تخریب اصلاح‌طلبانی است که در حال حاضر در مجلس حضور دارند. اما این تخریب‌ها چه دستاوردی دارد؟/ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر