کد خبر: 70834
A

پیام تسلیت چند شخصیت سیاسی کشور برای کسی که به مرگ فکر نمی کرد

پس از درگذشت اسدالله عسگر اولادی برخی از چهره های سیاسی درگذشت این فعال اقتصادی و عضو موتلفه را تسلیت گفتند. علی لاریجانی ، علی اکبر ولایتی، محمد رضا باهنر، محمد رضا عارف، علی اکبر صالحی ، پرویز داودی ، اسحاق جهانگیری و فرهاد دژپسند از جمله این شخصیت ها بودند؛ نکته مهم در پیام های تسلیت منتشر شده شخصیت های سیاسی عدم ارسال پیام از سوی رئیس جمهور (حسن روحانی ) و رئیس قوه قضاییه (ابراهیم رئیسی) و چند تن دیگر از مسئولان عالیرتبه نظام است.

پیام تسلیت چند شخصیت سیاسی کشور برای کسی که به مرگ فکر نمی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از درگذشت اسدالله عسگر اولادی برخی از چهره های سیاسی درگذشت این فعال اقتصادی و عضو موتلفه را تسلیت گفتند. 

علی لاریجانی ، علی اکبر ولایتی، محمد رضا باهنر، محمد رضا عارف، علی اکبر صالحی ، پرویز داودی ، اسحاق جهانگیری و فرهاد دژپسند از جمله این شخصیت ها بودند؛ نکته مهم در پیام های تسلیت منتشر شده شخصیت های سیاسی عدم ارسال پیام از سوی رئیس جمهور (حسن روحانی ) و رئیس قوه قضاییه (ابراهیم رئیسی) و چند تن دیگر از مسئولان عالیرتبه نظام است. 

اسدالله عسگر اولادی روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ دارفانی را وداع گفت.  سه هفته پیش بود هفتۀ پیش بود که در گفت و گو با ویژه‌نامۀ سفر روزنامۀ همشهری یا «مسافرخانه» از سفرهای متعدد خود به نقاط مختلف جهان گفت و خبرنگار، ناگاه در میانه، این پرسش را هم با او در میان نهاد: «حاج آقا! شما به سفر آخرت هم فکر می‌کنید؟!»هم‌او که در همان مصاحبه و درپاسخ به آن پرسش گفته بود: «‌زیاد به سفر آخرت فکر نمی‌کنم.» و وقتی پرسیده شد: «یعنی برای‌تان، مسأله و دغدغه نیست؟» توضیح داده بود: «نه، من موظف هستم به وظایف خودم عمل کنم. هر جا بتوانم عمل می‌کنم. هر جا هم که نمی‌شود لابد مشکلی بوده است. پس جای نگرانی نیست. وقتی هم که به سفر آخرت رفتیم دیگر خودشان ما را پیش خواهند برد. نگرانی ندارد که!»

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر