کد خبر: 71092
A
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

کسانی که به سلحشوری تهمت زدند از وی حلالیت بطلبند/کوتوله‌های سیاسی می‌خواهند با ایستادن بر روی جنازه دیگران قدشان بلند شود/ مردم می‌گویند ما همه سر و ته یک کرباس هستیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم آن دو نماینده‌ای که تحت تاثیر جو عمومی قرار گرفتند برای آخرت خودشان هم که شده از خانم سلحشوری عذرخواهی و حلالیت بطلبند.

کسانی که به سلحشوری تهمت زدند از وی حلالیت بطلبند/کوتوله‌های سیاسی می‌خواهند با ایستادن بر روی جنازه دیگران قدشان بلند شود/ مردم می‌گویند ما همه سر و ته یک کرباس هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها شاهد هستیم برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به تخریب دیگر همکاران خود می‌کنند این کار چه تاثیری بر جایگاه نزد مردم و افکار عمومی دارد، گفت: متاسفانه یک همیت سازمانی در بین نمایندگان وجود ندارد.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای عمومی کلا نسبت به ارکان جامعه دچار سوءتفاهم شده‌اند، اظهار داشت: دشمن پروژه فسادسازی برای مسئولان را آغاز کرد و متاسفانه بعضی‌ها در این شپیور دمیدند و به یکباره در کشور چو افتاد همه مسئولان از نماینده مجلس، مدیر کل، استاندارش و غیره دزد و فاسد هستند و همه را به توپ بستند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها در این میان فکر می‌کنند مظور مردم این‌ها نیستند و به قدری از خودشان مطمئن هستند یا می‌خواهند به گونه دیگری وانمود کنند در صورتی که نمی‌دانند همه ما در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود همه باهم غرق خواهیم شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما کامنت‌های مردم را بخوانید، می‌گویند همه شما یک کرباس هستید! درصورتی که همه ما باید از کیان جمهوری اسلامی و نظام دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که بعضی‌ها فکر می‌کنند همه فضای جامعه خراب شده است، گفت: باید بگویم انتظارات از مجلس زیاد است و مردم دوست دارند که این نهاد همه کارها را انجام دهد در صورتی که طبق قانون اساسی خانه ملت وظیفه دارد مجوزهایی را به دولت برای انجام این امور بدهد. 

جعفرزاده خاطرنشان کرد: مجلس حتی نمی‌تواند دولت را مکلف به کاری کند که هزینه و بار مالی دارد.

وی ادامه داد:‌ این ذهنیت جامعه هم به این مسئله بازمی‌گردد چون آنان مجلس را انتخاب کردند باید همه کارها را انجام دهند.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران یادآور شد: بعضی از همکاران ما فکر می‌کنند با تخریب همکارا‌ن‌شان می‌توانند برای خودشان نمدی دست و پا کنند. آی دزد، آی دزد راه می‌اندازند بعد می‌گویند کی بود، کی بود من نبودم در صورتی که فضای عمومی جامعه همه را خراب می‌داند.

وی گفت: همانطور که گفتم همه باید از جمهوری اسلامی دفاع کنیم، این که هرکس برای ما تعیین تکلیف کند و ما هم اطاعت امر کنیم که نمی‌شود، این کوپن‌ها دیگر سوخته است و مردم همه را از یک کرباس می‌دانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید از ایران و نظام دفاع کنیم، هرکسی هم تخلفی کرده است مملکت قوه قضائیه دارد باید با او برخورد شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ من از برخی از همکاران خود تعحب می‌کنم که حتی عرف همکاری، سازمانی و اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران افزود: اخلاق حرفه‌ای این است که ما یک صنف و یک گروه هستیم، اگر کسی خطایی کرده است سازوکاری وجود که با آن برخورد می‌شود نه این که علیه‌اش مصاحبه کنیم. معتقدم کسانی که چنین کاری می‌کنند کوتوله‌های سیاسی هستند که می‌خواهند با ایستادن بر روی جنازه دیگران قدشان بلند شود در صورتی باید بدانند با ایستادن بر روی جنازی کسی قد آدم بلند نمی‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم آن دو نماینده‌ای که تحت تاثیر جو عمومی قرار گرفتند برای آخرت خودشان هم که شده از خانم سلحشوری عذرخواهی و حلالیت بطلبند. 

جعفرزاده افزود: بر فرض خدایی ناکرده برادرزاده خانم سلحشوری خطایی هم کرده است و دچار مشکل است به ایشان چه ربطی دارد؟ هرکس مسئول خانواده خودش است من اگر فرزندم را خوب تربیت کنم هنر کرده‌ام چه برسد به تربیت برادرزاده و خواهر زاده! معتقدم این رفتار یک تسویه حساب سیاسی ناجوانمردانه است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر