کد خبر: 71107
A

سلیمی خواستار ورود قوه قضاییه به موضوع سحر خدایاری شد

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودسوزی سحر خدایاری گفت: چه کسانی قصه دختر آبی را علم کردند؟ قوه قضاییه با آن‌ها برخورد کند.

سلیمی خواستار ورود قوه قضاییه به موضوع سحر خدایاری شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در انتقاد از وضعیت اقتصادی گفت: وضعیت ضریب جینی نسبت به ماه‌های گذشته بدتر شده است. پردرآمدها نسبت به کم‌درآمدها، ۱۴ برابر دریافتی دارند. چه بلایی بر سر مردم آمده که سخنگوی دولت می‌گوید فقط ۲۰۰ هزار نفر ثروتمند داریم که باید یارانه‌شان را قطع کنیم؟ آقای ربیعی! می‌دانید معنای حرف شما چیست؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد اروپا یک روز بحث ۱۵ میلیارد مطرح می‌شود روز دیگر اینستکس و روز بعد اس پی وی را مطرح می‌کنند. آیا کافی نیست؟ نباید به خودمان بیاییم؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خبرنگاری در نیویورک مطلبی در مورد مذاکره ایران و آمریکا گفته است. مسئولان حواس‌شان باشد که کلاه سرشان نرود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به خودسوزی سحر خدایاری گفت: قصه دختر آبی را چه کسانی علم کرده‌اند و برای کشور بحران درست کرده‌اند؟ چه کسانی هزینه گذاشتند؟ آیا نباید با آن‌ها برخورد شود؟ قوه قضاییه با افرادی که از این طریق حیثیت کشور را زیرسوال برده‌اند برخورد کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر