کد خبر: 71134
A
آیت الله جنتی:

ناظران ما نظارت می کنند که کسی از سیاست های رهبری تخطی نکند

رئیس مجلس خبرگان رهبری: رهبر انقلاب اسلامی قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده اند.

ناظران ما نظارت می کنند که کسی از سیاست های رهبری تخطی نکند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جنتی افزود: وظیفه ماست مطالبی که ایشان می فرمایند که مطالب سرنوشت سازی است برای مردم تشریح کنیم تا شبهاتی که در این باره هست و حرف های نامربوطی زده می شود رفع شود.

وی گفت: ایشان قاطعانه در مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ایستاده اند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ضربه هایی که دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن می خورند بی اثر نیست.

آیت الله جنتی گفت: دشمنان می فهمند که رهبر معظم انقلاب اسلامی منافع انها را به خطر می اندازد اینها را باید به مردم گفت و تشریح کرد و افکار معظم له را در بین مردم منتشر کرد.

وی افزود: افزون بر اینکه صدا وسیما، رسانه ها و نشریات این مطالب را منتشر می کنند باید مردم از زبان ما هم این مطالب را بشنوند.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه قاطعانه فرمودند هیچ کس حق ندارد و نباید با دشمن مذاکره کند و این موجب شد کسانی که احتمال بود پشت پرده حرف هایی بزنند یا قراردادی ببندند یا محبتی بکنند و چراغ سبزی به آنها نشان دهند قطع امید کنند.

آیت الله جنتی گفت: ناظران ما نظارت می کنند که کسی از سیاست های رهبری تخطی و خلاف آن عمل نکند.

وی با بیان اینکه عده ای باور نکرده اند که آمریکا دشمن ماست افزود: باید به دیده دشمن به آمریکا نگاه شود نه با دیده دوست یا بی طرف و باید باور شود آمریکا دشمن ماست.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: به دلایلی نمی توانم شبهه هایی را که برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می شود بیان کنم اما اینکه مشکلاتی ایجاد می شود برخی کارها پیش نرفته و وضع معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه است اینها کار قوه مجریه است که به فقرا و بیکاران برسد و تولید را رونق دهد.

آیت الله جنتی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید بسیار صحبت کرده اند و وظیفه قوه مجریه است که رونق تولید ایجاد کند مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری دارد و قوه قضاییه هم که مسئول قضاوت است.

وی گفت: کسی که دست اندرکار است و اگر بخواهد می تواند کار کند قوه مجریه است زیرا امکانات مالی و منابع انسانی کشور کم نیست و دولت باید نقدینگی کشور را به سمت تولید سوق دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر