کد خبر: 71169
A

کنایه نماینده مجلس به موهای نامرتب "بوریس جانسون" / لاهوتی: نخست وزیر انگلیس قدرت مرتب کردن موهای خود را هم ندارد

لاهوتی: توصیه‌ای هم به کشورهای اروپایی دارم که به جای بازکردن پرونده‌های دروغ به تکالیف برجامی خود عمل کنند. به اقای جانسون هم که قدرت حل کردن مسائل داخلی خود را هم ندارد چگونه درباره ملت بزرگ ایران صحبت می‌کند؟! او قدرت مرتب کردن موهای خود را هم ندارد

کنایه نماینده مجلس به موهای نامرتب "بوریس جانسون" / لاهوتی: نخست وزیر انگلیس قدرت  مرتب کردن موهای خود را هم ندارد

به گزارش دیده بان ایران، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی در نطقی گفت: توصیه می کنم به ترامپ که خوش را از  این سر درگمی نجات دهند. آنها خودشان هم می‌دانند تحریم‌هایی که هر روز بلوف آن را می‌زنند دیگر اثر ندارد و بهتر است به برجام برگرند. تنها راه این است که به اشتباه خود اعتراف کنند و مطابق با فرمایشات رهبری هزینه امنیت را در دنیا کاهش دهند.

او گفت: توصیه‌ای هم به کشورهای اروپایی دارم که  به جای بازکردن پرونده‌های دروغ به تکالیف برجامی خود عمل کنند. به اقای جانسون هم که قدرت حل کردن مسائل داخلی خود را هم ندارد چگونه درباره ملت بزرگ ایران صحبت می‌کند؟! او قدرت مرتب کردن موهای خود را هم ندارد  

لاهوتی ادامه داد: نکته دیگر تذکر من به دولت است برای یارانه‌ها آقای روحانی بیعت ما با شما درباره حذف دهک‌های بالای جامعه بود کسانی که در خارج از کشور هستند و یارانه می گیرند به جای آنکه یارانه انها را قطع کنید یارانه فقیر فقرا را قطع کردید! انشالله که اشتباه باشد.

او همچنین گفت: من برای وزارت صنعت و معدن متاسفم ما هر دری را می‌بندیم مافیا از در دیگر وارد می‌شود تعرفه واردات چای خارجی را از ۲۰ درصد به ۵ درصد کاهش دادند. بابا والله بلله تلله ما برای خود نمی‌گوییم. ۷۰۰۰ هکتار از باغات چایی کشور تغییر کاربری پیدا کرد. جلوی دسته مافیا را بگیرید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر