کد خبر: 71238
A

اشارات آیت‌الله هادوی تهرانی در مورد بیماری آیت‌الله مکارم/ مومنین دست به دعا بردارند

گروه حوزه‌های علمیه ــ استاد درس خارج فقه و اصول و تفسیر حوزه با بیان اینکه آیت‌الله مکارم به بیماری جسمی شدیدی مبتلا شده‌اند، از استادان، فضلا و طلاب حوزه همچنین عموم مردم درخواست کرد تا برای سلامتی ایشان دست به دعا بردارند.

اشارات آیت‌الله هادوی تهرانی در مورد بیماری آیت‌الله مکارم/ مومنین دست به دعا بردارند

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی، استاد حوزه علمیه امروز دوم مهرماه در درس خارج خود با اشاره به دیدار روز گذشته خود با آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: ایشان در چند ماه اخیر دچار یک بیماری شده‌اند که سبب شده از لحاظ جسمی، ناتوانی شدیدی پیدا کنند، گرچه فعالیت‌های فکری ایشان ادامه دارد.

این استاد حوزه با طلب دعا از مردم و طلاب و فضلای حوزه برای سلامتی این مفسر قرآن و مرجع تقلید، تصریح کرد: پزشکان به بیماری جسمی ایشان پی نبرده‌اند؛ بیماری که باعث ضعف شدید جسمی شده و آزمایشات متعددی مجدداً در روزهای اخیر برای تشخیص این بیماری تجویز شده است.

این استاد حوزه تأکید کرد: مراجع، ارکان و استوانه حوزه هستند و وجود آنان برای حوزه برکت و مایه هدایت و راهنمایی است و ان‌شاءالله خداوند به ایشان و سایر اعاظم سلامتی بدهند.

هادوی تهرانی بیان کرد: علت تعطیلی دروس ایشان، همین بیماری است؛ ایشان زودتر از همه درس را آغازمی‌کردند، ولی امسال به همین علت نتوانستند تدریس کنند./ ایکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر