کد خبر: 71394
A

بیانیه اینستاگرامی "تقی کبیری" درباره جنجال سرقت میلیاردی از منزلش/ خانه ام اجاره ای بود

نماینده مردم خوی از پاسخ به سوالی درباره حواشی سرقت از منزلش و منشأ این پول‌ها خودداری کرد اما در اینستاگرامش بیانیه صادر کرد.

بیانیه اینستاگرامی "تقی کبیری" درباره جنجال سرقت میلیاردی از منزلش/ خانه ام اجاره ای بود

به گزارش دیده بان ایران، تقی کبیری نماینده مردم خوی که اخیرا حواشی سرقت پول نقد به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین ۲۵۰ هزار یورو از منزل وی فضای رسانه‌ها را پر کرده بود، امروز برای دقایقی در حاشیه جلسه علنی مجلس به جایگاه خبرنگاران آمد و تنها با یک رسانه تصویری در این رابطه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

پس از پایان مصاحبه او با آن رسانه تصویری، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب از او خواستار توضیحاتی در رابطه با این موضوع شدند اما این نماینده از پاسخ به سوالات خبرنگاران خودداری کرد و گفت: توضیحاتم را از آن رسانه بگیرید.

در ادامه خبرنگاران از او پرسیدند که منشأ این پول‌ها چیست و در این خصوص شفاف‌سازی کنید اما او همچنان از پاسخ خودداری کرد و گفت: در این مورد بیانیه صادر کرده‌ام، به آن بیانیه رجوع کنید که خبرنگاران نیز به او گفتند ممکن است پاسخ سوالات ما در آن بیانیه نباشد اما این نماینده نهایتا با بی‌پاسخ گذاشتن سوالات خبرنگاران از جمع آنها خارج شد.

همچنین در صفحه اینستاگرامی تقی کبیری آمده است:  موضوع سرقت میلیاردی صحت ندارد و از تهمت پراکنان و رسانه ها شکایت خواهد کرد. نماینده خوی بدون هیچ توضیحی درباره اصل ماجرای سرقت نوشت که تعداد اسناد و طلاجات به سرقت رفته است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر