کد خبر: 71455
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: هزینه جناح‌بندی‌ها و جریان‌های سیاسی نمی‌شویم

نماینده ولی فقیه در سپاه برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف کرد و خاطرنشان کرد: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی‌طرف نیست، اما هیچگاه هزینه جناح‌بندی و جریان‌ها نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه: هزینه جناح‌بندی‌ها و جریان‌های سیاسی نمی‌شویم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» صبح سه‌شنبه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه با اشاره به ویژگی‌های برجسته نهضت امام حسین (ع) و عاشورا که آن را نسبت به سایر رخدادها ممتاز ساخته است، اظهار داشت: عاشورا طلوعی بی‌غروب و شروعی بی‌پایان است که "قداست و معنویت"، "ماندگاری" و "اثرگذاری" از وجوه برجسته این حماسه عظیم و ماندگار به شمار می‌رود.

وی افزود: هر اقدامی که رنگ الهی بگیرد هم قداست و ارزش پیدا می‌کند و هم ابدی و ماندگار می‌شود که شاهد مثال بارز آن نهضت امام حسین (ع) است، در عصر حاضر نیز انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس را می توان نام برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که با وجود تمامی تلاش‌های جبهه استکبار، انقلاب اسلامی با اقتدارتر از گذشته به سمت اهداف و آرمان‌های والای خود در حرکت است و قلب‌های ملت‌ها را فتح و حاکمان ستمگر را متزلزل کرده و گام دوم انقلاب اسلامی را با حکمت و آمادگی بیشتری آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها زنده و در حال پیش روی بلکه زنده کننده و در حال پیش بری سایر ملت ها است و در توفیقات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی سپاه و بسیج نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی دشمنی و توطئه‌های استکبار علیه سپاه را از افتخارات این نهاد انقلابی و مردمی توصیف کرد و ادامه داد: بنابر مبانی دینی ما، هرچه شیطان از ما عصبانی‌تر باشد و دشمنی‌اش بیشتر شود نشان دهنده حرکت درست و مورد رضایت بیشتر خداوند متعال  است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهمترین عامل اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه را تعبد مبتنی بر تعقل و تقوای دینی عنوان و تصریح کرد: تمامی توفیقاتی که تاکنون حاصل شده است در پرتو معنویت و پیوند با ارزش‌ها و فضائل دینی است؛  بنابراین بر همگان واجب است همراه با ارتقای آمادگی‌های نظامی و ابزارها، بیشترین همت خود را برای تقویت و ارتقای معنویت فردی و سازمانی بکار گیرند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری فکری و عملی نسبت به معنویت و ارزش‌ها در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: اولویت اول و محور همه تلاش‌های سپاه و آحاد فرماندهان و مسئولین می‌بایست توجه به این مهم قرار گیرد.

وی قوام و توفیقات سپاه را بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، "معنویت" دانست و خاطرنشان کرد: آینده انقلاب، نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اهداف و آرمان‌های بزرگی همچون تحقق تمدن اسلامی و آماده کردن عالم برای نهضت ظهور تنها با معنویت حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه معنویت را حیات وجودی و برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف و تاکید کرد: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی‌طرف نیست، اما هیچگاه هزینه جناح‌بندی‌ها و جریان‌های سیاسی نمی‌شود./ رسانه ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر