کد خبر: 71513
A

همه موارد مالی ازجمله خودروی نمایندگان باید شفاف شود/ باید از سیر تا پیاز ثروت نمایندگان اعلام شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه باید از سیر تا پیاز ثروت نمایندگان و اینکه از امکانات مجلس به چه میزان استفاده کردند به صورت شفاف اعلام شود، گفت: یعنی مثلاً مشخص شود سراتوهایی که دادند نماینده گرفته یا نه و یا با چه قیمتی از وزارت صنایع دریافت کرده است.

همه موارد مالی ازجمله خودروی نمایندگان باید شفاف شود/  باید از سیر تا پیاز ثروت نمایندگان اعلام شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده موافق شفافیت آرا هستم.

وی افزود: از دوره چهارم که در مجلس بودم اصرار داشتم هر کسی هر چقدر دریافت می‌کند نه فقط در حوزه رای بلکه و مواردی مانند اخذ ماشین، وام، دلار، خانه و همه چیز باید شفاف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: سفرهای خارجی نمایندگان باید بررسی و شفاف شود که ضروری بوده است یا خیر.

کامران بر همین اساس یادآور شد: باید شفاف شود نماینده وقتی وارد مجلس شده است چقدر پول داشته و فرزندان آن کجا هستند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: باید از سیر تا پیاز ثروت نمایندگان و اینکه از امکانات مجلس به چه میزان استفاده کردند به صورت شفاف اعلام شود؛ یعنی مثلاً سراتو دادند نماینده گرفته است یا نه؟ با چه قیمتی از  وزارت صنایع گرفته و یا اینکه مانند مردم گرفته یا وام داده و آن را قسطی کرده‌اند.

کامران در ادامه خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی فقط این نیست که آراء مشخص شود، موارد مالی هم باید شفاف باشد همچنین باید شفاف شود که اگر نماینده‌ای سفر خارجی رفته ضروری است یا خیر؟ حال که رفته ارز گرفته است یا نه. چرا که در سفرهای خارجی پول بیت المال برای هتل و غذا داده می‌شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: باید مشخص شود در جریان سفرهای یک نماینده، حق ماموریت گرفته شده یا نه، لذا این موارد باید مشخص و شفاف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: فقط رای دادن نماینده مطرح نیست بلکه مسائل مالی و امکانات هم مهم و مورد توجه است./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر