کد خبر: 71549
A

نماینده تهران: پارازیت‌ها را به چالش می‌کشیم تا تکلیفش برای همیشه روشن شود

ابوالفضل سروش، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون بهداشت 2 هفته آینده درباره پارازیت‌ها و تاثیر آن بر سلامت مردم، با حضور شورای عالی امنیت ملی، وزیر ارتباطات، سازمان محیط‌زیست، وزارت بهداشت، سازمان انرژی اتمی و فراکسیون شفاف‌سازی جلسه مشترکی تشکیل می‌دهد.

نماینده تهران: پارازیت‌ها را به چالش می‌کشیم تا تکلیفش برای همیشه روشن شود

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل سروش، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از پیگیری موضوع پارازیت‌ها در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع پارازیت‌ها و ارتباط آن با سلامت و جان مردم 2 هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان تشکیل جلسه خواهد داد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به مهمانان کمیسیون بهداشت و درمان اشاره کردو گفت: این جلسه مشترک با حضور نمایندگان شورای عالی امنیت ملی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، سازمان محیط‌زیست، وزارت بهداشت و درمان، سازمان انرژی اتمی، اعضای فراکسیون شفاف‌سازی و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در این کمیسیون برگزار خواهد شد.

 

سروش توضیح داد: این جلسه جلسه‌ای بزرگ و گسترده در کمیسیون بهداشت و درمان خواهد بود و قرار است جلسه‌ای جدی و چالشی درباره پارازیت‌ها و احتمال تاثیر مخرب آن بر سلامت مردم باشد.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همه درباره موضوع پارازیت‌ها به طور جدی ورود خواهیم کرد تا بالاخره مشخص شود پارازیت‌ها بر سلامت مردم تاثیر منفی دارد و آسیب‌رسان است یا خیر./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر