کد خبر: 7173
A

فضاسازی دلواپسان علیه سفر رئیس جمهوری به قم

سفر روز گذشته رئیس جمهوری به قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، با فضاسازی هایی غیر واقعی علیه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در فضای مجازی روبرو شد.

فضاسازی دلواپسان علیه سفر رئیس جمهوری به قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دراین راستا برخی کانال ها با انتشار عکسی مدعی شدند که دکتر روحانی با اتومبیل وارد صحن و درب ورودی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) شده و حاضر نشده برای احترام به کریمه اهل بیت(س) مسیری را پیاده تا این مکان مقدس طی کند.
این درحالی است که درتصویر منتشر شده، فقط یک اتومبیل بدون سرنشین درمقابل یکی از درهای صحن اصلی حرم مطهر دیده می شود که هیچ موردی از پیاده شدن دکتر روحانی ازاین اتومبیل در تصویر موجود نیست.
اما واقعیت چه بوده است ، تصاویری که امروز انتشار یافت، نشان داد که رئیس جمهوری روز گذشته به همراه استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین انصاری از صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) پیاده مسیر را طی کرده است. 
دکتر روحانی پس از ورود ابتدا درکنار مزار حضرت آیت الله بروجردی فاتحه قرائت کرده و سپس به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت و پس از زیارت مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله موسوی اردبیلی شرکت کرده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر