کد خبر: 71774
A

تنش در صحن علنی مجلس/ فریادهای نماینده قائمشهر جلوی جایگاه هیات رئیسه/ پزشکیان: میکروفن هیچ کسی را قطع نکردم، تهمت نزن

رسیدگی لایحه مالیات بر ارزش افزوده امروز هم در دستور کار نمایندگان مجلس بود، لایحه‌ای که در زمان بررسی آن مجلس برای دقایقی دچار جنجال شد.

تنش در صحن علنی مجلس/ فریادهای نماینده قائمشهر جلوی جایگاه هیات رئیسه/ پزشکیان: میکروفن هیچ کسی را قطع نکردم، تهمت نزن

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدعلی ادیانی راد، نماینده قائمشهر در زمان بررسی ماده‌های این لایحه نسبت به نحوه مدیریت جلسه علنی از سوی مسعود پزشکیان که به جای لاریجانی بر صندلی ریاست تکیه زده بود انتقاد کرد، انتقاداتی که برای دقایقی جلسه علنی را متشنج کرد.

ماجرا آن بود که ادیانی تذکر و اخطاری را نسبت به یکی از ماده‌های این لایحه داشت که مسعود پزشکیان این تذکر و اخطار را وارد ندانست و میکروفن او نیز قطع شد.

ادیانی با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، با صدای بلند نسبت به برخورد مسعود پزشکیان، اعتراض کرد و فضا آنقدر متشنج شد که دیگر اعضای هیات رئیسه به دنبال آرام کردن فضا بودند.

دلخوری ادیانی آنقدر ادامه دارد شد که وقتی نامش به عنوان مخالف یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده به این لایحه مطرح شد، گفت: آقای پزشکیان شما نخواستید اما خدا خواست که اسم من به عنوان مخالف درآمد. من به احترام مجلس و حق شهروندی مردم ایران و در اعتراض به رفتار خلاف آیین‌نامه شما که حق نماینده را تضییع می‌کنید سخن نمی‌گویم.

مسعود پزشکیان که تلاش داشت این دلخوری برطرف شود، خطاب به نماینده قائمشهر گفت: من هیچ‌وقت میکروفن هیچ‌کس را قطع نکردم. شما دارید تهمت می‌زنید. شما تذکر دادید و من اشکال آیین‌نامه‌ای را وارد ندانستم./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر