کد خبر: 72094
A

وزیر اطلاعات: همه برای خدمت رسانی به زائران اربعین، پای کار هستند / حماسه دیگری رقم خواهد خورد

وزیر اطلاعات همایش اربعین امسال را با شکوهتر از سالهای گذشته دانست و گفت: استقبال کم نظیر مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد.

وزیر اطلاعات: همه برای خدمت رسانی به زائران اربعین، پای کار هستند / حماسه دیگری رقم خواهد خورد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدمحمود علوی روز دوشنبه در بازدید از موکب های برپا شده در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با حذف روادید بین ۲ کشور ایران و عراق شاهد افزایش چشمگیر زائران کربلا هستیم گفت: سفر زائران کربلا امسال نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و پیش بینی شده جمعیت زائران اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۲ میلیون نفری داشته باشد.

وی همچنین از خدمت رسانی مردم و دستگاه های اجرایی به زائران کربلا قدردانی کرد و گفت: هر چند زائران کربلا به دنبال راحتی نیستند و سختی های سفر به عتبات عالیات را تحمل می کنند اما باید بهتر پاسخگوی آنان باشیم و همه دستگاه های اجرایی باید با خدمت رسانی به زائران تلاش کنند تا مشکلات به حداقل برسند.  

حجت الاسلام علوی به تلاش صورت گرفته از سوی همه دستگاه ها در استان خوزستان در خدمت رسانی به زائران در شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: نسبت به اربعین سال گذشته مشکلات کمتری امسال مشاهده شده و همه پای کار هستند تا شاهد وضعیت متفاوتی در اربعین امسال در مرزها باشیم.

وی گفت: با وجود تلاش خوب صورت گرفته در خدمت رسانی به زائران همچنان باید تلاش شود تا کمبودهای باقی مانده بر طرف شوند تا در  سالهای آینده نیز  در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین علیه السلام باشیم.

وی وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی موکب ها را بسیار خوب و قابل تقدیر توصیف کرد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر