کد خبر: 72179
A
پروانه مافی:

اصل 27 قانون اساسی باید اجرا شود/ نمی‌توانیم قانون اساسی را نادیده بگیریم/ انتخاب مکانی برای تجمعات به هیچ وجه قابل رد شدن نیست

پروانه مافی، نماینده مجلس، گفت: انتخاب مکانی برای تجمعات امکان‌پذیر است و نمی‌توانیم اصل قانون اساسی را نادیده بگیریم. مجلس می‌تواند با بررسی طرح برگزاری تجمعات، مکان‌های تجمعات را مشخص کند و به این نحو کمک کند تا این قانون اجرایی شود.

اصل 27 قانون اساسی باید اجرا شود/ نمی‌توانیم قانون اساسی را نادیده بگیریم/ انتخاب مکانی برای تجمعات به هیچ وجه قابل رد شدن نیست
به گزارش دیده بان ایران؛ پروانه مافی، نماینده تهران و عضو هیات‌رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه ها، با اشاره به ابطال مصوبه دولت در خصوص تجمعات از سوی دیوان عدالت اداری، گفت: اصل 27 قانون اساسی بر برگزاری تجمعات تاکید دارد، بنابراین انتخاب مکانی برای تجمعات به هیچ وجه قابل رد شدن نیست.

 

او ادامه داد: انتخاب مکانی برای تجمعات امکان‌پذیر است و نمی‌توانیم اصل قانون اساسی را نادیده بگیریم. مجلس می‌تواند با بررسی طرح برگزاری تجمعات، مکان‌های تجمعات را مشخص کند و به این نحو کمک کند تا این قانون اجرایی شود.

 

این نماینده مجلس توضیح داد: اصل 27 قانون اساسی می‌تواند اجرا شود. اکنون هم تجمعاتی هر روز مقابل مجلس برگزار می‌شود و ما این تجمعات را می‌بینیم، نمایندگان نیز استقبال می‌کنند، به میان تجمع‌کنندگان می‌روند و حرف‌های آنها را می‌شنوند.

 

مافی گفت: فعلاً یک فضا برای تجمعات مردم وجود دارد و امیدواریم این فضا بیشتر شود

منبع: اعتماد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر