کد خبر: 72232
A

وزیر کشور: از مدت‌ها قبل روی موضوع "روح‌الله زم" تور اطلاعاتی پهن شده بود

وزیرکشور گفت: من به عنوان رییس شورای امنیت کشور عرض می‌کنم که دوستان از مدت‌ها قبل روی این موضوع تور اطلاعاتی پهن کرده بوده و سناریوهایی طراحی کرده بودند و موفق شدند.

وزیر کشور: از مدت‌ها قبل روی موضوع "روح‌الله زم" تور اطلاعاتی پهن شده بود

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره‌ اهمیت دستگیری روح‌الله زم گفت: این مساله خیلی مهم است و باید از دستگاه‌های اطلاعاتی به ویژه اطلاعات سپاه تشکر کنم. من به عنوان رییس شورای امنیت کشور عرض می‌کنم که دوستان از مدت‌ها قبل روی این موضوع تور اطلاعاتی پهن کرده بوده و سناریوهایی طراحی کرده بودند و موفق شدند.

وی افزود: این موضوع باید درسی باشد برای همه دستگاه‌ها و افرادی که به عنوان معاند و مخالف دست به اقداماتی علیه امنیت ملی کشور ما می‌زنند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران شاید دیر و زود داشته باشد، ولی سوخت و سوز ندارد.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با عوامل داخلی کانال آمدنیوز تصریح کرد: باید با هر کسی که در قالب نفوذ، جاسوسی یا همکاری‌های رسانه‌ای مبتنی بر خلاف امنیت ملی اقدام می‌کند و اینگونه به کشور ما خیانت می‌کند برخورد شود. ولی این برخورد باید مستند، دقیق و کاملا اندازه‌گیری شده باشد تا موجب فضاسازی‌هایی علیه کشورمان یا افزایش اختلافات داخلی نشود؛ به هرحال این حق نظام، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است و همچنین خواست مردم است تا امنیت کشور حفظ شود و با هر کسی که با دادن اطلاعات به امنیت ملی کشور خیانت می‌کند برخورد شود.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: دستگاه‌های احراز هویت که صحت عمل در نحوه رای گیری را تا 90 درصد به ما اطمینان می‌دهد، مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته است و ما دنبال این هستیم که این فرآیند را در سراسر کشور اعمال کنیم. البته در 140 شهر هم مقرر شده که شمارش و اخذ آراء هم بصورت الکترونیکی برگزار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر