کد خبر: 7230
A

جزئیات شکایت ساداتی‌نژاد از نماینده مردم تهران

نماینده کاشان درباره شکایت خود از محمود صادقی نماینده مردم تهران توضیح داد.

جزئیات شکایت ساداتی‌نژاد از نماینده مردم تهران

به گزارش سایت خبری تحلیلی دیده بان ایران، "سیدجواد ساداتی‌نژاد" نماینده مردم کاشان در گفت‌وگویی پیرامون شکایت خود از محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: صادقی در یکی از مصاحبه‌های خود طی ماه گذشته در مورد بحث فوت دانشجوی بورسیه دانشگاه کاشان اتهامی را به بنده وارد کرد.

وی ادامه داد: صادقی اعلام کرده بود در سال‌ 89 که بنده رئیس دانشگاه کاشان بودم دو میلیارد تومان برای هزینه بورسیه‌ها به این دانشگاه ارائه شده بود که مشخص نیست در کجا هزینه شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: این نماینده مجلس بعد از این مصاحبه در توییتر خود نوشت که بخشی از این پول هم برای تبلیغات در یکی از ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری هزینه شده و این یک اتهام و حرف کذب است زیرا در سال 89 چنین مبلغی به دانشگاه داده نشد، وزارت علوم به منظور پرداخت بورسیه برای هر دانشجو یک برگه اعتباریه جداگانه دارد لذا باید برای دو میلیارد تومان 50 ابلاغیه وجود داشته باشد.

ساداتی‌نژاد با تاکید براینکه دانشگاه کاشان حتی این مقدار دانشجوی بورسیه هم نداشته است، بیان داشت: وزارت علوم به عنوان شهریه هر دانشجوی بورسیه مبلغ 40 میلیون تومان را پرداخت می‌کند و 2 میلیارد تومان برابر با 50 دانشجوی بورسیه می‌شود که این موضوع امکانپذیر نیست زیرا دانشگاه کاشان در طول حیات خود تا به امروز 50 دانشجوی بورسیه نداشته است.

نماینده مردم کاشان گفت: اصل موضوع مطروحه از سوی صادقی اتهام و نادرست است لذا زمانی که یک فرد حرف و یا اتهامی را وارد می‌کند باید بتواند آن را ثابت کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه قطعا این موضوع و شکایت در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی خواهد شد، اظهار داشت: بنده از آقای صادقی شکایت کردم تا اگر وی مدارکی در این رابطه دارد ارائه کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر