کد خبر: 72338
A

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:امارات برای حل مباحث سیاسی با ایران پیش قدم شده است

واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: سیاست ایران همواره برقراری ارتباط دوستانه با کشورهای همسایه بوده و کشور امارات برای حل مباحث سیاسی با ایران پیش‌قدم شده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:امارات برای حل مباحث سیاسی با ایران پیش قدم شده است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمود واعظی روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استاندری سمنان افزود: کشورهایی که حتی موافق سیاست‌های آمریکا در منطقه می‌باشند خواهان حل و فصل مسایل سیاسی و برقراری ارتباط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با یادآوری اینکه ایران همواره از برقراری ارتباط دوستانه با کشورهای اسلامی استقبال کرده است، خاطر نشان کرد: ادبیات کشور عربستان نسبت به سال‌های گذشته در ارتباط با ایران تغییر کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: سال ۹۷ سال بسیار سختی برای کشور بود و جنگ تبلیغاتی و روانی در کنار جنگ اقتصادی برای ایران شوکه کننده بود.

وی اضافه کرد: دشمنان با هدفگذاری افکار عمومی درصدد ایجاد مشکل برای ایران بودند اما با تلاش مسئولان و دولتمردان تمامی این توطئه‌ها خنثی شد.

واعظی اضافه کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی می گفتند که شرایط اقتصادی سال ۹۷ برای امسال هم ادامه می یابد که با تلاش مسئولان ثبات اقتصادی به کشور بازگشت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: تمامی مسئولان کشور نسبت به رفع مشکلات مردم دغدغه دارند و با برنامه‌ریزی اصولی کشور از بحران اقتصادی عبور کرده است.

واعظی گفت: کشور با انسجام ملی از بحران اقتصادی عبور کرده و شرایط کشور به مراتب نسبت به سال گذشته بهتر است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: آمریکایی ها به دنبال پول کشورهای عربی هستند و در شرایط حساس به این کشورها کمکی نمی کنند.

در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان،‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، ابولفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان،‌ حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مسئولان استانی حضور داشتند.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر