کد خبر: 72545
A
اسدالله بادامچیان:

همه می‌دانند مردم از اصلاح‌طلبان راضی نیستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره میزان احتمال پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: مشخص است که مردم از اصلاح‌طلبان و دولت، مجلس و شورای شهر راضی نیستند. این را همه می‌دانند ولی باید منتظر رای و تصمیم مردم در انتخابات ماند. البته از نظر ما اصل برگزاری انتخابات مهم‌تر از پیروزی جناح‌هاست.

همه می‌دانند مردم از اصلاح‌طلبان راضی نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به در جریان بودن فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه در تهران و شهرستان‌ها، بیان کرد: ما با همه گروه‌ها و تشکل‌هایی که دنبال انتخاب اصلح باشند، همکاری می کنیم تا مجلسی تشکیل شود که به جای ناکارآمدی، فساد مالی و مشکل‌سازی برای مردم، کارآمد بوده و با سلامت مالی و اقتصادی، دنبال حل مشکلات مردم باشد.

 

وی افزود: ما معتقدیم مجلس یازدهم، باید مجلسی در مسیر گام دوم انقلاب باشد و همه باید کمک کنیم تا در قالب یک ائتلاف بزرگ، فهرستی ارائه کنیم که قادر باشد خواسته‌های مردم را برآورده کند.

 

وی با بیان اینکه حزب موتلفه در شورای وحدت اصولگرایان حضور دارد، تصریح کرد: ما با حفظ ارزش‌های خود، اهل تعامل با همه نیروهایی هستیم که دنبال خدمت به مردم هستند. دنبال جناح‌بندی‌ها هم نیستیم چون این جناح‌بندی‌ها به کشور ضرر زده است. ما معتقدیم به جای سیاه و سفید نشان دادن جناح‌های سیاسی، باید فضایی ایجاد شود تا همه جناح‌ها برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای اداره کشور مطرح کنند و این مردم هستند که حرف آخر را خواهند زد. نگاه ما این است که میدان را برای افرادی که قصد خدمت به مردم دارند، باز کنیم. موتلفه با همه گروه‌های اصولگرا از جمله جبهه پایداری تعامل داشته و دنبال برخورد حذفی نیست.

 

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه موتلفه دنبال برخورد ایجابی است نه سلبی، خاطرنشان کرد: موتلفه قصد سیاه‌نمایی ندارد و دنبال معرفی شایسته‌ترین افرادی است که توانایی تحقق خواسته‌های مردم را داشته باشند. دولت و مجلس باید دولت و مجلس همه مردم باشد در حالیکه یکی از مشکلات دولت فعلی این است که متعلق به یک جناح یعنی اصلاح‌طلبان اعتدالی است.

 

بادامچیان در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه پایداری برای ارائه فهرست واحد اصولگرایان همکاری می‌کند؟ گفت: این بسته به تصمیم آینده جبهه پایداری دارد و من از تصمیم آنها خبری ندارم.

 

دبیرکل حزب موتلفه همچنین درباره تلاش برخی در جریان اصولگرا برای مقابله با علی لاریجانی بیان کرد: من چنین چیزی را در جریان اصولگرایی نیافته‌ام. ممکن است ما برخی سلیقه‌ها و روش‌های لاریجانی را نپسندیم اما وی را از جمله نیروهای ارزشی و محترمی می‌دانیم که در راس قوه مقننه قرار دارد. بالاخره ما در یک محیط آزاد قرار داریم و چه اشکالی دارد هر کسی نظرات خود را بگوید. به هر حال این مردم هستند که حرف آخر را می‌زنند. ما در موتلفه طرفدار این هستیم که همه نیروهای ارزشی زیر خیمه ولایت با هم همکاری کنند.

 

وی در ادامه درباره همکاری جمنا با شورای وحدت گفت: دوستان جمنا در قالب مجموعه اصولگرایان فعالیت می‌کنند. ما باید برای انتخابات مجلس به یک فهرست برسیم و بعد ببینیم که همه بر روی این فهرست تفاهم می کنند یا خیر. کشور به یک ائتلاف بزرگ و یک فهرست دقیقی نیاز دارد تا مجلسی شکل بگیرد که کارآمد باشد، مشکلات مردم را حل کند و سلامت مالی داشته باشد. همه نیروهای اصولگرا بر روی این مساله توافق نظر دارند.

 

منبع: ایسنا 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر