کد خبر: 7266
A

جامعه روحانیت مبارز در انتخابات شوراها وارد می شود؟

سید رضا اکرمی، عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز می‌گوید که ورود جامعه روحانیت به انتخابات شورای شهر هنوز در دستور کار این تشکل مذهبی- سیاسی قرار نگرفته است.

جامعه روحانیت مبارز در انتخابات شوراها وارد می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این سخنان اکرمی در حالی است که محمد حسن غفوری فرد روز گذشته در گفت‌وگویی از ورود جامعه روحانیت به انتخابات شورای شهر و روستا خبر داده بود.روزنامه اعتماد در همین رابطه در گفت و گوی خود با اکرمی نوشت:

آقای غفوری فرد خبر داده‌اند که قرار شده تا جامعه روحانیت مبارز به عنوان محوریت اصولگرایان در انتخابات شورای شهر وارد شود. این خبر صحت دارد؟
هنوز تا انتخابات شورای شهر زمان زیادی مانده و هنوز جامعه روحانیت وارد این بحث نشده‌اند.
به چه معنا؟
هنوز موضوع در دستور کار قرار نگرفته است.
اساسا ورود به انتخابات شورای شهر در دستور کار جامعه روحانیت قرار دارد یا خیر؟
این را باید از آقای مصباحی مقدم بپرسید.
شما اطلاعی ندارید؟
نه. اگر اطلاعات داشته باشم هم نمی‌گویم.
توصیه شما چیست؟ آیا جامعه روحانیت در انتخابات شورای شهر سراسر کشور باید به عرصه وارد شود؟
الان حرف خاصی ندارم.
شما اصلا در جلسات اخیر جامعه روحانیت حضور داشته‌اید؟
بله. من در جلسات بوده‌ام اما شما باید این موضوعات را از آقای مصباحی مقدم بپرسید. اجازه دهید وقتی ثبت نام‌ها آغاز شد همه‌چیز در این رابطه روشن خواهد شد.
شما به خاطر دارید زمانی که حزب جمهوری می‌خواست لیست سراسری در انتخابات مجلس ارایه دهد امام با این موضوع مخالفت کردند و اعلام کردند که حزب جمهوری فقط در تهران می‌تواند لیست دهد. آیا موضوع ارایه لیست با محوریت جامعه روحانیت در سراسر کشور در انتخابات شورای شهر در تضاد با این گفته امام نیست؟
طرح کردن این موضوع الان چه فایده‌ای دارد؟ اینکه کلنجار برویم که جامعه روحانیت در انتخابات شورای شهر دخالت بکند یا خیر. اجازه دهید وقتی ثبت‌نام‌ها شروع شد، خود به خود همه این مسائل مطرح می‌شود. قبل از مرگ که نمی‌توان شیون کشید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر