کد خبر: 72726
A

یک بام و دو هوای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور

براساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ، رابط هایی برای همه استانهای کشور تعیین شد تا نسبت به تشکیل شورای عالی در مراکز استان ها با حضور همه احزاب اصلاح طلب حداکثر تا تاریخ ۲۰ مرداد ۹۸ اقدام نمایند. این تاریخ یک بار ۲۰ شهریور و بار دیگر تا ۲۰ مهر تمدید شد. در این مدت هر روز و هر هفته خبر تشکیل شورای عالی یکی از استان ها به گوش می رسید و از استان اصفهان خبری نبود که نبود !

یک بام و دو هوای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محسن عزتی فعال سیاسی در یادداشتی نوشت ؛ براساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ، رابط هایی برای همه استانهای کشور تعیین شد تا نسبت به تشکیل شورای عالی در مراکز استان ها با حضور همه احزاب اصلاح طلب حداکثر تا تاریخ ۲۰ مرداد ۹۸ اقدام نمایند.
این تاریخ یک بار ۲۰ شهریور و بار دیگر تا ۲۰ مهر تمدید شد. در این مدت هر روز و هر هفته خبر تشکیل شورای عالی یکی از استان ها به گوش می رسید و از استان اصفهان خبری نبود که نبود !

کمتر کنشگر سیاسی اصلاح طلب در کشور است که نسبت به وضعیت بغرنج حاکم بر جریان اصلاح طلبان اصفهان از سوی چند فرد حقیقی و حقوقی بی اطلاع باشد !

مرتضی مبلغ رابط شورای عالی سیاستگذاری در استان اصفهان توضیح دهد کی ؟ کجا ؟ و چگونه نسبت به تشکیل شورای عالی سیاستگذاری استان اصفهان اقدام نموده است که هییت رییسه آن به نشست مشترک هییت رییسه شوراهای عالی سیاستگذاری استان ها در روز پنج شنبه دعوت شده اند ؟

هییت رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور توضیح دهد تفاوت استان اصفهان با دیگر استان های کشور چیست که همه استان ها ، آیین نامه آن شورای محترم را  اجرا نموده اند اما استان اصفهان خیر ؟

اصطلاح " اصفهان با استان های دیگر فرق می کند " زاییده چه تفکر و محفلی است تا اصفهان را تافته جدابافته ای از جریان سیاسی کشور تعریف کند ؟! 

البته اصفهان با استان ها دیگر فرق می کند ! زیرا براساس آیین نامه شورای عالی سیاستگذاری ، احزاب ، افراد حقیقی عضو شورا را انتخاب می نمایند اما در اصفهان این افراد حقیقی اند که احزاب عضو شورا را انتخاب می کنند !!!

به اطلاع هییت رییسه محترم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور می رساند ، به دلیل عدم اجرای آیین نامه آن شورا ، حضور افراد دعوت شده به نشست روز پنج شنبه خلاف آیین نامه ، غیر مشروع و اختلاف برانگیز است .

از هییت رییسه شورای عالی سیاستگذاری انتظار می رود به منظور احترام و حفظ رویه یکسان برای همه استان ها ، جلوگیری از قانون شکنی ، حفظ وحدت اصلاح طلبان اصفهان ، پایان بخشیدن به تصمیمات محفلی ، عدم تکرار موارد مشابه در کشور ، احترام به آیین نامه های شورا و ... تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استان اصفهان مانند همه استان های کشور و مطابق آیین نامه مصوب آن شورا با قید فوریت در دستور قرار گیرد و از دعوت های چالش برانگیز و حاشیه ساز خودداری نماید.

*یادداشت ارسالی مخاطبان 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر