کد خبر: 72727
A

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توطئه‌های دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز عبور می‌کنند، قطعا عمر اعتراضات در لبنان و عراق کوتاه‌تر از بحران چندین ماهه فرانسه خواهد بود.

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ علاءالدین بروجردی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکل در کشورهایی که عضو محور مقاومت هستند، اظهارداشت: بارها رژیم صهیونیستی و آمریکا عامل قدرتمندی جبهه مقاومت را جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده‌اند، البته ایران همواره کمک کرده و جبهه مقاومت را جبهه بسیار مهمی برای حفظ امنیت منطقه می‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مقاومت نبود اکنون داعش در سوریه و عراق حاکم بود و بنابراین اقتدار جبهه مقاومت که مجموعه‌ای از کشورهای مستقل و ملت‌های جهاد گر است بسیار می‌تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تاکنون توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونستی و انگلیس را در منطقه خنثی کرده است، افزود: دشمنان جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوریه بارها شکست خورده است و در یمن نیز این موضوع تکرار می‌شودو انصارالله موفق خواهد شد.

بروجردی با بیان اینکه اینکه جبهه مقاومت اکنون در اوج اقتدار است اما با طراحی دشمنان وضعیت اجتماعی لبنان و عراق دچار بحران می‌شود و شاهد تظاهرات متعددی هستیم، ادامه داد: بخشی از این اعتراضات حق طبیعی مردم این کشورهاست و دولت‌ها باید به آن‌ها پاسخگو باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: سران عربستان بابت تظاهرات در عراق و لبنان جشن می‌گیرند و مشوق اعتراضات هستند. آمریکا و رژیم صهیونسیتی نیز برای تشدید این اعتراضات توطئه چینی می‌کنند و نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند براین آتش بدمند.

وی افزود: تصور دشمنان برای اختلاف افکنی بین مردم لبنان و حزب الله غلط است زیرا مردم مسیحیی، سنی و شیعه لبنان برای سیدحسن نصرالله نقشی ارزنده‌ای قائل هستند و نه تنها احترام بلکه برای ایشان قداست قائل هستند، زیرا نقش دبیرکل حزب الله را در حفظ امنیت لبنان فوق العاده می‌دانند.

بروجردی اظهار داشت: ترفندهای دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز گذر می‌کنند و قطعا عمر اعتراضات در لبنان و عراق کوتاه‌تر از بحران چندین ماهه فرانسه خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر