کد خبر: 7285
A
ساداتی نژاد:

صادقی مستندات خود را ارائه کند/ به عنوان شاکی خصوصی شکایت کرده‌ام

نماینده مردم کاشان گفت: در پی اظهارات محمود صادقی پیرامون سرنوشت هزینه بورسیه دانشجویان کاشان در سال 89 به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت کردم.

صادقی مستندات خود را ارائه کند/ به عنوان شاکی خصوصی شکایت کرده‌ام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سید جواد ساداتی نژاد در تشریح موضوع شکایتش از محمود صادقی نماینده مردم تهران به دادسرا گفت: این شکایت برای ۲۵ آبان‌ماه ۹۵ به دلیل اظهاراتی است که آقای صادقی در مصاحبه‌ای در مورخ ۲۴ مهر ماه بیان کردند.

نماینده کاشان ادامه داد: به عنوان شاکی خصوصی از محمود صادقی شکایت کردم و زمان دادگاه هنوز مشخص نیست.

 او افزود: اتهاماتی را درباره بحث دانشجویان بورسیه کاشان در سال ۸۹ که در آن زمان رییس این دانشگاه بودم به من نسبت دادند مبنی براینکه در سال ۸۹ دومیلیارد تومان برای بورسیه دانشجویان به دانشگاه کاشان داده شد که سرنوشت این مبلغ معلوم نیست و همچنین آقای صادقی در توئی‌تر خود نوشت که بخشی از این پول به ستاد جلیلی رفته است که البته توئی‌تر خود را بعد از دوروز پاک کرد.

نماینده مردم کاشان گفت: این یک اتهام بی‌پایه و اساس است لذا اگر در سال ۸۹ به دانشگاه کاشان ۲ میلیارد برای بورسیه داده باشند یعنی هر دانشجوی بورسیه هزینه‌اش ۴۰ میلیون تومان بوده و با این حساب این دانشگاه درسال مذکور باید ۵۰ دانشجوی بورسیه را پشتیبانی می‌کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

او گفت: دانشجوی بورسیه در حوزه اداری مشخص است، لذا وقتی دانشجویی بورسیه می‌شود ابلاغ اعتبار آن برگه مستقلی است که سازمان امور دانشجویان برای هر دانشجو به رئیس دانشگاه حکم را ابلاغ می‌کند یعنی ۵۰ برگه باید ابلاغ اعتبار شده باشد که در دانشگاه کاشان در طول ۴۰ سال عمرش این تعداد دانشجوی بورسیه در آن نبوده است.

ساداتی‌نژاد بیان کرد: به دلیل انعکاس زیاد این مطالب و اینکه در جاهای مختلف هم این اظهارات نقل شده بود باید آقای صادقی مستندات خود را ارائه کند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر