کد خبر: 72874
A

جمالی نوبندگانی: ۸۰ درصد پرونده‌ها در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتیجه رسیده است

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از وجود بیش از ۲۰۰ پرونده در این هیأت خبر داد که حدود ۸۰ درصد آن به نتیجه رسیده است.

جمالی نوبندگانی: ۸۰ درصد پرونده‌ها در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتیجه رسیده است

به گزارش دیده بان ایران، محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره پرونده‌های مطروحه در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بیش از ۲۰۰ پرونده از ابتدای مجلس دهم در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح است که ۲۵ پرونده در خصوص شکایت همکاران از یکدیگر، موضوع استیضاح وزیر سابق رفاه و موضع‌گیری‌های نمایندگان درباره خودسوزی اخیر است.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد از شکایاتی که واصل شده درخصوص  مصاحبه‌ها، اظهارنظرها، سخنرانی‌ها، توئیت‌ها و گفتارها و موضع‌گیری‌های نمایندگان است که ۸۰ درصد آن‌ها به نتیجه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال می‌شود به دو طریق است، نخست آنکه مستقیما از سوی قوه قضائیه می‌آیند یا اینکه دادستان به عنوان مدعی‌العموم شکایت می‌کند که ما آن‌ها را در هیأت رسیدگی و اعلام می‌کنیم که در جهت وظایف نمایندگی بوده است یا خیر.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: به جز یک مورد از پرونده تمامی به نتیجه رسیده است و این مورد هم به خواست خود نماینده بوده است./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر