کد خبر: 72999
A
سرلشکر سلامی:

جزئیات جدیدی از دستگیری زم اعلام می‌شود/ افرادی در داخل کشور که هدایت شده نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی بودند، با زم ارتباط داشتند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که جزئیات جدید از دستگیری روح‌الله زم بازگو می‌شود.

جزئیات جدیدی از دستگیری زم اعلام می‌شود/ افرادی در داخل کشور که هدایت شده نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی بودند، با زم ارتباط داشتند

به گزارش دیده بان ایران، سردار سرلشکر حسین سلامی در حاشیه امروز مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا درباره جزئیات جدید شبکه آمدنیوز، گفت: به تدریج اینکه پیشرفت‌های ایران در زمینه کشف شبکه آمدنیوز مشخص شد آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این شبکه جاسوسی از طرف آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها هدایت می‌شد، گفت: این حق مردم است که اطلاعاتی موثقی درباره فروپاشی آمدنیوز اطلاع داشته باشند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه این شبکه عنکبوتی، ولی فاقد استحکام بود، افزود:  اطلاع دستگیری و کشف شبکه آمدنیوز به‌زودی اعلام می‌شود.

زم بیش از شش ماه توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، تحت فریب اطلاعاتی قرار گرفت. روح‌الله زم برای تمام ملاقات‌های خود، حتی برای کوچک‌ترین آن‌ها، با سرویس جاسوسی فرانسه هماهنگ می‌کرد و فقط وقتی که آن قرار توسط سرویس جاسوسی فرانسه تأیید می‌شد، ملاقات را انجام می‌داد.

در طرح فریب سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، افرادی در داخل کشور که هدایت شده نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی بودند، با زم ارتباط داشتند و قرار شد هرچه زودتر با این افراد در یک کشور ثالث دیدار کند، ولی توسط سپاه دستگیر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر