کد خبر: 73000
A

واکنش سردار نقدی به حوادث عراق و لبنان

معاون هماهنگ کننده سپاه به حوادث و آشوب‌های چند هفته اخیر در کشورهای عراق و لبنان واکنش نشان داد.

واکنش سردار نقدی به حوادث عراق و لبنان

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  درباره نقش رژیم صهیونیستی و آمریکا در اعتراضات عراق و لبنان گفت: «این رژیم‌ها از لحاظ نظامی و سیاسی نتوانستند کاری از پیش ببرند و در مقابل جبهه مقاومت کاملاً شکست خوردند». 

وی تأکید کرد: «دشمنان از اتصال جبهه امت اسلام به مرزهای فلسطین وحشت دارند و این  همیشه برای آنها یک کابوس است».

نقدی افزود: «زمانیکه این مسیر امن  و اتحاد بین کشورهای اسلامی برقرار باشد دشمن درصدد آشفتگی اوضاع منطقه با آشوب های اجتماعی و تروریست‌ها می افتد ولی باید همگان بدانند که دشمن  دست پا آخر را می‌زند».

این فرمانده ارشد سپاه درباره شهادت یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق خاطر نشان کرد: «در جبهه مقاومت اسلامی فرماندهان مطرح زیادی داریم که از دل مقاومت در حال جوشش هستند و به شهادت رسیدند».

او به صحبت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: «امام راحل فرمودند که بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود، شهادت موجب بیداری و انگیزه بیشتر جوانان و ملت ها می شود و دشمنان اسلام را زمین گیر کرده است».

چند هفته‌ای است که دو کشور عراق و لبنان شاهد برخی اعتراضات و مطالبات مردمی هستند. در این میان برخی از کشورهای غربی و عربی به‌ویژه امارات و عربستان سعودی با پرداخت مبالغی درصدد آشوب و انحراف در تظاهرات مردم این دو کشور هستند./ آنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر