کد خبر: 73029
A
امیر سرلشکر موسوی:

درصدد تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده است.

درصدد تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیم

به گزارش دیده بان ایران،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش  صبح امروز(یکشنبه) در مراسم اختتامیه دوره های آموزشی یگان‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ زبده نیروهای مسلح، یگانی خوشنام و مقتدر است. این تیپ موجب رعب و وحشت دشمنان و مایه امید دوستان است.

وی افزود: داشتن چنین نیروهایی، امید امروز و آینده ما و سدهای فولادین دفاع از ملت و کشور هستند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی ارتش، تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نیروی زمینی بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت و موفقیت بالاتر طی کرده‌است.

امیر سرلشکر موسوی یادآور شد: ارتقاء مهارت در نیروی زمینی سقفی ندارد، چون تهدیدات پیچیده، متنوع و غیر قابل پیش‌بینی هستند و مهارت‌ها هم باید دائم در حال ارتقا باشند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و جلوتر از تهدیدات با سرعت خوبی در مسیر تحول پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: اما ایمان و اراده بالاتر از همه توانمندی‌هاست که حکایت از عزم درونی و جدی شما برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر