کد خبر: 73184
A
غلامرضا کاتب:

مشخص نیست اصولگرایان اکثریت مجلس یازدهم باشند/ نگاه حزبی هیچ‌وقت در کشور پاسخگو نبوده و پاسخگو هم نخواهد بود

غلامرضا کاتب، نماینده مجلس، گفت: مشخص نیست اصولگرایان اکثریت مجلس یازدهم باشند. مردم با توجه به مطالباتی که دارند دست به انتخاب می‌زنند.

مشخص نیست اصولگرایان اکثریت مجلس یازدهم باشند/ نگاه حزبی هیچ‌وقت در کشور پاسخگو نبوده و پاسخگو هم نخواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ اسفندماه انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود، اما نخبگان سیاسی همچنان نمی‌توانند این انتخابات را پیش‌بینی کنند. بسیاری از سیاسیون در انتظار مشخص شدن فضا هستند تا بتوانند در مورد انتخابات آینده اظهارنظر کنند. البته برخی نمایندگان، مجلس آینده را اصولگرا می‌دانند و برخی هم عنوان می‌کنند که مجلس آینده ترکیبی خواهد بود. کاتب اما می‌گوید که مردم با توجه به مطالبات‌شان به نمایندگان مجلس یازدهم رأی خواهند داد.

 

غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس،  در پاسخ این سوال که ترکیب مجلس یازدهم شبیه کدام دوره از مجالس پیشین خواهد بود، گفت: پیش‌بینی مجلس یازدهم کار سختی است.

 

او ادامه داد: به نظر می‌رسد مردم بیشتر با توجه به مطالباتی که دارند رأی دهند. بنابراین افرادی که نگاه اقتصادی داشته باشند و دلسوز و صادق باشند رأی می‌آورند.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: در کشور نگاه حزبی هیچ‌وقت پاسخگو نبوده و پاسخگو هم نخواهد بود.

 

کاتب گفت: مشخص نیست اصولگرایان اکثریت مجلس یازدهم باشند. همان‌طور که گفتم، مردم با توجه به مطالباتی که دارند دست به انتخاب می‌زنند.

اعتمادآنلاین
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر