کد خبر: 73323
A

ادعای نماینده مجلس: قالیباف سر لیست انتخابات تهران و رئیس مجلس دوره یازدهم

ولی اسماعیلی عضو جمنا با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، گفت: موضوع انتخابات با محوریت اشتغال جوانان، توسعه درون محور و اصلاح ساختار با نگاه به جوان‌گرایی در کمیته‌های تخصصی جبهه مردمی در حال بررسی و تدوین سند توسعه کشور است

ادعای نماینده مجلس: قالیباف سر لیست انتخابات تهران و رئیس مجلس دوره یازدهم

به گزارش دیده بان ایران؛   وی با اشاره به شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف دولت‌ها قبلی تصریح کرد: حدوداً ۱۲ مورد آسیب و نقاط ضعف شناسایی و به‌طور راهبردی و تخصصی برنامه اجرایی و عملی برای حل مشکلات تدوین شده است.

وی گفت: در این مرحله از گام دوم انقلاب، سند بیست‌ساله، سیاست‌های کلان نظام موردنظر مقام معظم رهبری نهایت استفاده را برده‌ایم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم در ادامه اظهار کرد: مراحل کمیته‌ها و مجامع شهرستانی و استانی به‌جز چند استان تکمیل و شورای ائتلاف استان‌ها در حال بررسی سوابق و برنامه‌های کاندیداهایی که میثاق نامه را امضاء کرده‌اند، هستند.

اسماعیلی در جواب سؤال تضمین تمکین دیگر کاندیداها برای کمک به کاندیداهای نهایی اظهار داشت: در همین راستا کمیته‌ی بنام انصراف تشکیل شده که دوستان انقلابی که کاندیدا شده‌اند را مجاب نمایند برای کمک به کاندیدای نهایی که البته در صورت عدم همکاری کاندیداها، هزینه‌های اجتماعی و سیاسی برای فرد موردنظر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور بعد از این سال‌های رکود احتیاج به مدیری توانمند و جهادی دارد، گفت: این در توان دکتر قالیباف است و وی سر لیست انتخابات تهران و رئیس مجلس دوره یازدهم خواهد بود.

 

منبع: افکار نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    خخخخخخ خواب دیدی خوش باشه

ارسال نظر